Hikayenin başından beri enerji ve aura şeklinde geçen şeyler aslında Tai'ydi. Tai bir güç birimidir.
-Bu Kararlılık Aurası. Ne kadar ekleme kartım varsa beni o kadar güçlendirir.
-Oo. İyiymiş. Ne yazık ki bende değişik bir teknik yok.
Hüso bağırmaya başladı. Dışında alevler yanıyordu. Hüso hızlıca o büyük ateşin içinden çıktı ve Uygar'a bir yumruk attı. Uygar kılıcıyla engelledi fakat, Hüso'nun içinden çıktığı alevler hızlıca geri geldi ve hepsi kılıca çarptılar. Kılıç darbe ve sıcaklıkla yamulmuştu. Uygar alttan hançeriyle saldırdı. O sırada hançer darbesini Hüso o kırılan kılıcıyla engelledi. Kırılan kılıcın bıçağı yoktu fakat bıçağının olduğu yerde ara sıra rüzgarlar gözüküyordu.
-Benim de senin bilmediğin bir tekniğim varmış.
-Onu Mistah Coreinth mi tamir etti?Hüso kılıcı tutuşturdu. Tutuşturur tutuşturmaz bir ateş patlaması oldu. Alevler kaybolduktan sonra kılıcın tutma yerinden çıkan kılıç formundaki büyük ateş meydana çıktı. Artık Hüso'nun dev bir ateşten kılıcı vardı.
-Mistah Coreinth kılıcımın bıçağının olması gereken yere bol miktarda hidrojen sıkıştırdı.
Hüso dev kılıcıyla Uygar'ın uzun kılıcına vurdu ve zaten yamulmuş olan kılıç kırıldı ve eridi. Uygar da bunun üstüne hançerini Ejder Kolunun olduğu eline aldı. Göğüsündeki işaret ve kolye parlamaya başladı. Onun hançeri de Tai ile büyümüştü. İki dev kılıcı kapıştırdılar. Patlamalar oldu. En sonunda Uygar yükseğe zıpladı. Kılıçla büyük bir darbe vurdu. Hüso onu dev kılıcıyla engelledi. Kılıçlar hala ayrılmamıştı. Hüso yere gömülmeye başlamıştı. Son anda gücünü toparladı ve Uygar'ın kılıcını da yok ederek ona vurdu. Mavi alevler de çıkmıştı. Uygar yerdeydi ve Hüso kazanmıştı. Final maçı Yuki ve Hüso arasındaydı.
-Final! Frostbite vs Blue Blazer! Başla!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battle Dome
FantasyBattle Dome, dünyamıza paralel olan bir gezegendir. Kahramanımız Hüso daha Battle Dome'dan haberi bile yokken özel güçler kazanmıştır. Hüso ve arkadaşları, Dünya ve Battle Dome'da fantastik maceralara atılırlar. Hikaye düzenlenmiş ve bölümler sıral...