Bölüm 65: Kaijuu

18 2 0
                                    

Eren hızlıca onun etkisinden kaçtı. Bu modda daha hızlı hareket ediyordu. Ichiro'nun Tai'sinin havası değişmişti. Kollarında siyah motifler oluştu.
-KAI: KAIJUU!
Ichiro, Hüso ve Japon Zenci'nin yerdeki kanını kontrol etmeye başladı. Kanlar Eren'in hızında onu takip ediyorlardı. Eren sonunda durup yüzünü kanlara döndü. Kanlar dondu ve olmasından daha sert bir şekilde Eren'e çarptı. Sıvıların sıcaklığını değiştirebiliyordu. Çarpan kanlar birden kaynamaya başladı. Eren aşırı hızlıca Ichiro'ya çaktı. Çok hızlı olduğu için etkisinden yine kurtulmuştu. Ichiro elini savurdu. Havada dev bir sudan el oluştu.
-HAND OF POSEIDON!
Hızlıca Ichiro'ya doğru gelen kara yıldırıma çarptı. Eren geri uçtu. Durunca elini şıklattı. Ichiro'nun cebinde bir şey patladı.
-Telefonum!!
-Ne oldu lan, artı 18 videoların mı gitti?
Havadaki elin avucunun içinden bir buz ışını çıktı. Eren buz ışınına doğru çaktı. Eli de delip Ichiro'nun önüne geldi. Ellerini birleştirdi ve ayırdığında iki eli arasında kara şimşekler çakıyordu. İki elini de Ichiro'nun omuzlarına soktu.
-RAIKURO DRILL!
Ichiro kollarını kullanamıyordu.
-Hıh! Kullanma zamanı.
TENKAI: ACID BATH!
Ichiro suya dönüşmüştü. Eren'in ellerinden kaçabildi. Yeniden insan formunu aldı. Elini kaldırdı. Eren karnını tutmaya başladı.
-İdrar kesende mide asidi olması nasıl bir duygu ?
-Pezeveeenk!! Sana tanrıların yıldırımını göstereceğim!
TENKAI: THORING ZEUS!

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin