Bölüm 77: Accel Brot'un Planları

16 2 0
                                    

-Mistah Coreinth. Biz artık çok daha güçlüyüz.
-Accel'i yenecek kadar değil.
-Görürsün. Hemen onun planlarını durdurmaya gidiyorum.
-Üzgünüm Mistah Coreinth ama ben de gidiyorum.
-Demek kararınız değişmeyecek.
Üçü birlikte Accel Brot'un Tai'sini hissederek ona doğru gittiler. Accel Brot'un önünde bir duvar vardı. Duvarda değişik simgeler vardı ve duvarın önünde de uzun bir çubuk vardı. Accel Brot, Clay Activator yüzüğü parmağına taktı. Diğer elindeki kurdelemsi ipi de çubuğun üstüne koydu. Duvardaki simgeler ve ip parladı ve ip çubuğa yavaşça sarılmaya başladı. Accel Brot, Hüsolar'a döndü.
-Battle Dome'u ele geçirmeme sadece yarım saat kaldı! Enes, Erkan Hoca onları oyalayın.
Erkan Hoca motoruna bindi.
-KAI: MOTOR SENİN ANANDIR!
Erkan Hoca, herkesin ortasına doğru sürdü. doğru sürdü. Motorunun tekerleklerinden her yere mermi hızında zehirli iğneler ateşledi.
-NEEDLE RAIN!
Hüso, Yusuf ve Mistah Coreinth'in önünde buzdan duvarlar oluştu. İğnelerden korunabilmişlerdi. Yanlarındaki uzun ince tepenin ucunda bir Tai hissettiler. Yuki'ydi bu. Yanağının yanı iğnelerden dolayı parçalanmıştı ama yaralı yerler buzlar ile kaplanmıştı ve yanağının yakınlarında buz parçaları oluşup yanağındaki buzlarla birleşiyordu bu sayede iyileşiyordu. Erkan Hoca motoruyla Yuki'ye doğru sürdü. Yuki bir anda kayboldu. Erkan Hoca'nın motorunun arkasına yan ve bacak bacak üstüne atmış oturuyordu. Kapişonlusu da açıldığı için saçları dalgalanıyordu.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin