Bölüm 48: Çıtır Tavuklar

14 4 0
                                    

Uygar çıkmaya çalıştı ama çok sıkı ve güçlü bir şeyle bağlanmıştı. Jann bir hafta boyunca Bartu'ya değişik işkenceler etmişti. Son olarak onu bir insan boyutlarında olan 5 tonluk bir presin altına koydu.
-Evet çocuklar. Eğer söylemezseniz ikiniz de bu 5 tonluk pres altında gebereceksiniz. Ama ilk Bartu.
-Lanet olsun. Sana asla söylemeyeceğiz!
-Tamam o zaman. Bartu ölmeden önce son bir isteğin var mı?
-Hıh. Çıtır tavuk yemek istyorum.
-Nee, sen dalga mı geçiyorsun?!
-Hayır. Git bana çıtır tavuk getir. Bir haftadır beni solucanla besledin.
-Off. Tamam. Bana biraz çıtır tavuk alıp getirir misin, aşkım?
-Hemen getiriyorum.
Uygar ve Bartu şaşırmıştı. Bodrum katında o üçü dışında biri daha olduğunu hissetmemişlerdi. Adam tavukları tepsiyle getirmişti. Gözlüklü ve pantolonunun dışına çıkmış beyaz gömlekli, siyah düz saçlı bir adamdı. O sırada Uygar konuştu.
-Jann. Ben ölmeden önceki son isteğimi şimdi söyleyebilir miyim?
-Söyle.
-Bu adamın kim olduğunu öğrenmek istiyorum.
-O Pechvogels' in altı numarası "Invincible Regeneration". Benim sevgilim de olur.
-Yanlız ben bu tavukları bu kırık ellerle nasıl yiyeceğim?
-Off. İş gene başa düştü.
Jann tavukları Bartu'nun ağızına tıkıştıracakken Bartu ona bir tekme attı.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin