Bölüm 83: Balta

13 2 0
                                    

Hüso'nun sağ kolu ve sağ bacağı kızıl kor, sol kolu ve sol bacağı mavi kor haline gelmişti. Sağ gözünün renkli kısmı kızıl kor olmuştu ve çok parlıyordu. Sol gözünün renkli kısmı ise mavi kor haline gelip parlamaya başlamıştı. Bu sefer gözlerinden alev çıkmıyordu.
-Normalde ateş turuncu, sarı ve kırmızı renkte olur ama benim kızıl alevlerim tamamen kırmızı. Kırmızı alevlerim normal ateşe göre daha yok edici bir güce sahip. Mavi alevlerim ise o kadar soğuk ki soğuktan gerçek anlamda yakarlar. Mavi soğuk, kırmızılar sıcak, ikisi birleşince inanlılmaz bir güç açığa çıkar.
Yerde yatan Accel Brot ayağa kalkmıştı.
-Ne olmuş yani. Benim silahım artık hazır. Hahaha! Battle Dome artık tamamen benim!
Accel Brot, silahını oluşturan o duvara gitti. Clay Activator Yüzüğü'nün olduğu eliyle yere sokulmuş olan sopayı tuttu ve çıkardı. Yüzük yok olmuştu. Accel Brot'un artık kocaman ve tek yüzlü bir savaş baltası vardı.
-Hahaha, Gücü hissediyorum! Seni öldüreceğim, Hüso!!
-Gel!
Accel Brot'dan yayılan enerji Mistah Coreinth'i bile korkutmuştu. Ama Hüso'nun gözlerindeki o bakış hala duruyordu. Accel Brot'a hızlıca yaklaştı. Parmaklarını sağ eliyle şıklattı. Orada çok büyük bir patlama oldu. Accel Brot'a hiç birşey olmamıştı. Hüso zıplayıp iki ayağıyla Accel Brot'un göğüsüne tekme atarak ondan uzaklaştı. Havada parende attı ve sol elini üç kez savurarak şıklattı. Sol elinden üç büyük mavi ateş topu çıktı.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin