Bölüm 7: Diğer Boyuta Giriş

84 7 2
                                    

Hüso daha da şaşırmıştı Gökçe serviste telefonuyla ilgilenen normal bir çocuktu. Gökçe Hüso'ya mekanını tanıtıyordu. Bir tanıdık yüz daha gördü. Ozan'dı bu. Sigara içiyordu.
-Demek burdasın, Ozan.
-Oo, velet burda ne arıyorsun.
-Uzun hikaye, simdi ne istediğini söyle.
-Ha, Evet.

Ozan sigarasını atıp üstüne bastı. Birden sırtından nitro çıkartarak hızla Hüso'ya bir yumruk attı. Hüso yere uçtu. Ozan'ın eli yanmıştı.
-Ach, demek söylentiler doğruymuş. Seni yanan çocuk.
-Aah Suratım, bu neydi pezevenk?! Nesin lan sen şerefsiz?!
-Siz kimin mekanında kavga ediyorsunuz. Gidin "Battle Dome"a orda kavga edin.
-Battle Dome ne anasını?
-Duel diye bağır.
-Ne neden?
-Hadi amına koyayım.
-DUEL

Birden etraf parladı ve o yerden çıkıp bir ormana ışınlanmışlardı. Ozan bir yumruk savurdu. Hüso kendini koruyabilmişti. Ozan durdu biraz ve kahkahalar atıp çok hızlıca nitrosunu kullana kullana zıplayarak kaçtı.

-Beklee Lan, Cyborg mu lan bu? Amına koyayım neler oluyo lan?
Hüso ormanda mal mal gezinmeye başladı. Birden omuzlarından dev bir şahin onu tutarak bir uçurumun üstüne uçtu. Şahin yeşildi ve hızlıydı. Dev şahin onu uçuruma bıraktı. Orada hocası Frau Şahin'i gördü.

-Merhaba Hüso. Burda ne arıyorsun?

-Uzun hikaye, peki siz, bu dev kuş da ne?
-Arkadaşım, The Legendary Falcon of Mist Walley.
-Ne, neyse bu kadar şey gördükten sonra bu garip bile değil. Buradan nasıl çıkarım?
-İşini bitirmeden çıkamazsın.
-İş mi?

-Evet, bu sorunun cevabını bulacağına eminim.
Frau Şahin bir ıslık çaldı. Şahin Hüso, yu alıp şehre doğru uçmaya başladı. Yakın bir yerde onu bıraktı. Sonra yüksek sesle öterek gözden kayboldu. Hüso şehre girdi. Çok aç ve susuzdu.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin