Bölüm 80: Buzdan Eşyalar

16 2 0
                                    

Hüso ve Yuki'nin savaşları devam ediyordu. Erkan Hoca ve Enes, Yuki'ye takım çalışmasıyla saldırıyordu.
-Size yeni gücümü göstereceğim.
Erkan Hoca ve Enes onu çok ciddiye almadılar. Yuki'nin bileklerinde buzdan kalın bileklikler oluştu. Eldivenlere de benziyorlardı. Ellerinin parmaklarına kadar olan kısmını da kaplayacak kadar kalın ve büyüktüler.
-FREEZER BOOSTER!
Sonra Yuki'nin sırtından buzdan ince kanatlar çıktı. Yuki uçmaya başladı.
-FREEZER WINGS!
Yuki'nin sırtının arkasında eşkenar dörtgen şekillerinde 16 tane buz parçası oluşup daire çizerek uçup dönmeye başladılar.
-FREEZER SAPPHIRES!
16 buz parçası Yuki'nin elinin yakınlarında daire çizerek uçmaya başladılar. Bütün buz parçaları merkeze buz ışınları attılar. Daire sağa hareket etti ve buz ışınlarından ince ve Yuki'nin boyu kadar uzun bir katana oluştu.
-FREEZER BLADE!
Son olarak ayaklarını buzlar sardı. Artık Yuki'nin buzdan ve dizlerine kadar gelen çizmeleri vardı. Topuklarında buzdan kanat desenleri vardı.
-FREEZER BOOTS! Geliyorum.
Yuki'nin bakışları değişmişti. Rakiplerine onları aşağılarmış gibi bakıyordu. Freezer Sapphires, Yuki'nin yakınlarında uçuyorlardı. Yuki eğildi ve zıpladı. Zıplar zıplamaz Enes' in olduğu yere ışınlandı ve zıplamasını ona çarpıp bitirdi.
-TRANSMISSON JUMP!
-Az önce ne oldu!?
-Freezer Boots benim zıpladıktan sonra istediğim yere ışınlanıp oradan zıplamış gibi olmamı sağlar.
Yuki bu sefer de havalanıp uçmaya başladı. Kılıcını havaya bıraktı. Freezer Sapphires kılıcı tutup düşmesini engelledi.
-İşte şimdi başlıyorum. FROST BOOST!!

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin