Bölüm 56: Tırpan

19 4 0
                                    

Gaia'nın bedeninin her iki yanında uçan üç jetimsi şeyler aslında onun kanatlarını oluşturan mıknatıslardı. Uçan altı jetimsi parçaların altında kılıç benzeri şeyler oluştu. Onun kanatlarıydı. Gaia uçmaya başladı. Kılıç benzeri şeyler süzülmesine yardım ediyorlardı. Jetimsi makineler ise nitro çıkararak onu hızlandırıp yavaşlatıyorlardı.
-Tyron'u tut!!
Tyron'un olduğu yerden buzlar hızlıca çıkarak onu tutacaklardı. Ama Tyron'un güçlü Tai'si daha buzlar ona yaklaşmadan onları yok etmişti.
-Bana dokunamazsınız.
-Haha, öyle mi?
Gaia kullanması ölümcül olan tırpanını savurdu. Tırpandan çıkan dalga önüne gelen herşeyi kesiyordu. Dairesel olduğu için binanın duvarlarını da kesti. Bina zor dayanıyordu. Tyron Tai'sini arttırdı.
-İşe yaramaz!
Ama yine de dalga Tyron'u kesip geçmişti. Gaia bir kere daha savurdu. Tyron'un önünde x şeklinde bir yara oluşmuştu. Ama Tyron'u hiç etkilememişti.
-Size işe yaramaz demiştim. Başlayayım mı?
Yuki, Tyron'un arkasındaydı. Sırtına tam bir avuç içi vuruş yapacakken sırt üstü yere yapıştı. Saçının acısından anlamıştı, tam ona vuruşu yapacakken Tyron onun uzun saçlarından tutup onu yere yapıştırmıştı. O kadar hızlıydı ki anlayamamıştı. Ama çok sert yapışmamıştı. Gaia'nın bakışları sakinleşti.
-Hala anlamadın mı kız? Ben de o radyoaktif Tai ile neden o kadar hızlanabiliyor diyordum. Kai kullanırken Gölge Titanyumu hızdan etkilenmezdi çünkü sadece kemikleri dönüşmüştü. Ama Tenkai'de bedeninin dışındaydı. O koca radyoaktif adam hızlanırsa ne olur, biliyor musun?
Yuki şaşkınca bakıyordu.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin