Bölüm 63: Amaçlar

21 2 1
                                    

-Temiz havaa!!
Hüso, Yusuf ve Yuki, Tyron'un mağlubiyetinden sonra Uygar, Gökhan, Atilla Dede ve Gaia'dan ayrılıp maceralarına devam ettiler. Yusuf onlara amaçlarını sordu. Hüso ilk cevapladı.
-Bana güçlerini veren öğretmenim Herr Bültmann'ın son isteği kötü planları olan Accel Brot'un yenilmesiydi. O dövüşürken çok güçlü gözükmüyordu fakat gerçekten çok güçlü olduğunu duydum. Onu yeneceğim!
-Herr Bültmann ve Accel Brott mu?! Onlar kavga mı ettiler?!
-Tanıyor musun lan?!
-Onları tanımayan var mı ki. Onlar Mistah Coreinth ile beraber Battle Dome'un üç yöneticisiler. Battle Dome'daki neredeyse herkesten daha güçlüler.
-Yani onlardan daha güçlüler var.
-Evet. Peki senin amacın ne Yuki?
-Ablamın intikamını alacağım.
-Ne oldu ki?!
Bunu Hüso da merak etmişti.
-Abim onu öldürdü ve evden kaçtı. Evde üçümüz yaşıyorduk. Uzun süre tek başıma dolaştım.
-Beni öldürerek mi intikam alacaksın?
Üçü birden arkalarını döndüler. Beline kadar uzun beyaz düz saçları olan ve mavi gözlü bir adam onlarla konuşuyordu. Adam, Yuki'ye çok benziyordu ve Eren'in yaşlarındaydı.
-Abi!!
Yuki'nin bakışları değişmişti. Hüso ve Yusuf onun abisi olduğuna şaşırmamıştılar ama tam sözünün üstüne gelmesi çok garipti. Adam elini sağa doğru savurdu. Hüso ve Yusuf'un omuzları patlamıştı ve kanlar fışkırıyordu.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin