Uygar daha da şaşırmıştı. Çünkü artık parkta değildiler. Jimnastik salonu gibi bir yerdeydiler. Altı tane ayrı ring vardı.
-Burası "Duel Network".
-Duel Network?
-Ah, Doğru sen Battle Dome'u da bilmiyorsun değil mi. Burası dünyamıza paralel olan farklı bir gezegen, Battle Dome. Bu jimnastik salonu ise Duel Network. İnsanlar burada kart oyunları oynar. İki gün sonra bir turnuva var. "Gerçek" bir turnuva. İki günün olmalı, zaten tek yaşıyorsun değil mi?
Uygar uzun bir süre afalladı. Rüyada mıydı? Çok şaşkındı. Birden adam Uygar'a bir yumruk attı. Uygar bir buçuk metre uçup yere düştü.
-Rüyada Değilsin! Bu acı, bu yer gerçek. Sana demiştim, daha dönüşü yok.
Uygar zar zor yerden kalktı.
-Tamam... Hadi Başlayalım!-Şimdi "Düello Palet"ini nasıl açacağını anlatacağım. Elinin üstündeki taşa iki parmağınla bas. Enerjjiyi hisset.
Uygar adamın dediğini yaptı. Parmak uçları taşın rengi olan morumsu mavi parlamaya başladı.
-Wow!
-O senin "Aura Kalemi"n. Onunla kolunun yanına bir yay çiz.
Uygar çizdi ve yay kart koyulan yer şeklini aldı. Düello Paletleri, Kart Canavarları kart oyunun çizgi filminde karakterlerin düello yaparken kullandığı araçtır. Ama bu eldiven farklıydı ve Düello Paletinin kart koyulan yeri auradandı. Adam da Uygarın yaptığı gibi yaptı. Onunki ise açık maviydi.
-Desteni çıkart ve sol elinle (eldivenli el) tut.
Uygar söylediği gibi yaptı. Destesindeki her kart birden aura toplarına dönüşerek elinin üstündeki taşa girdi.
-Hayır, desteme ne oldu!?
Adam da aynısını yaptı. Adam sol elini ileri doğru uzattı.
-Benim sıram.
Avuç içi aşağı bakıyordu. Birden elinin altında auradan kartlar oluştu. Onarı işaret ve baş parmağıyla aldı. Küçük bir deste olan beş kartı açtı.
-Hadi, sen de kartlarını çek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battle Dome
FantasyBattle Dome, dünyamıza paralel olan bir gezegendir. Kahramanımız Hüso daha Battle Dome'dan haberi bile yokken özel güçler kazanmıştır. Hüso ve arkadaşları, Dünya ve Battle Dome'da fantastik maceralara atılırlar. Hikaye düzenlenmiş ve bölümler sıral...