Bölüm 20: Bardaki Adamın Kimliği

27 5 0
                                    

Uygar, Kızıl Kılıç Ustaları'nı çağırdı. Bu onu aşırı zorlamıştı. Adam güldü.
-Sadece iki canavar mı çağırabiliyorsun?
-Sana göstereceğim. Kızıl Kılıç Ustası, Kız Kızıl Kılıç Ustası.

Uygar'ın elinin üstünde bir kart belirdi. Kart turnuvadan kılıç ustaları ile kazandığı Kızıl Kılıç Kesiği'ydi
-KIZIL KILIÇ KESİĞİ!
Kızıl Kılıç Ustaları aynı anda kayboldular. Birden adamın etrafında belirip havayı kesen kılıç darbeleri gönderdiler. Işınlar adamı vuramadan, adamın etrafında sanki onu koruyan bir kubbe varmış gibi ona çarpmadan iki yana ayrıldılar. Hüso adama doğru zıpladı. Kılıçlarını çekti.
-Arkadan saldırmak çok şerefsizce ama, BURNING DAGGER!
Hüso hançerlerini tutuşturdu. Sol eliyle tuttuğu hançeriyle adamın sırtına vurdu. Birden hiç olmayacak bir şey oldu.
-Hass..siktir. Nedenn?
O kadar hızlı saldırmış olsa da adam da bir çizik bile yoktu. Onun yerine Hüso'nun hançeri tuzla buz olmuştu. Sadece tutma yeri sağlamdı. Adam durdu.
-Siz daha olmamışsınız.

Adam kar maskesini ve şapkasını çıkarttı.

-Mr. Korinth!?

Uygar da Hüso da adama şaşkınlıkla bakıyordu çünkü o İngilizce öğretmenleri Mr. Korinth'di.
-Buralarda Mistah Coreinth derler.
-Ne, lakabın mı?
-Hayır, lakabım başka yeri geldiğinde ögrenirsiniz. Size iki aylık bir eğitime yapacağım.
-İki Ay çok!
-Hayır. Gerçek dünyada sadece iki saatiniz gidecek.
-O nasıl olacak?
-Alın bunları.

Mistah Coreinth Hüso'ya bir eldiven attı. Uygar'a ise bir oyun kartı attı.
-Bunlar "Oto-Duel". Battle Dome'a "Duel" diye bağırmadan girmenizi sağlar. Ama sadece bununla da kalmıyor. Battle Dome dışında da bir yer var. "Battland". Oraya giriş yapmak için Battle Dome'dayken Oto-Duel'li kişilerin "Duel" diye bağırması gerekiyor. Battle Dome'daki gibi iki kişi girmenize gerek yok. İstediğiniz kadar kişiyle girebilirsiniz. Ama en az iki. Bu cihazları eğitimden sonra sizden geri alacağım. Çünkü orası çok tehlikeli bir yer. Güçsüz kimse yok. Eğitiminiz çok zorlu olacak.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin