Bölüm 29: Zehir

17 5 0
                                    

Kerem varlığını gizleyerek dışarı çıktı. Orada Alexia ve Pechvogels'in 3 Numarası Ersoy Bey dövüşüyordu. Kerem Alexia'ya bir işaret çaktı. "Yardım lazım mı?" anlamına geliyordu. Alexia da bir işaret çaktı. "Gelme, kaç" anlamına geliyordu. Kerem uzaktan izledi. Alexia katanasını çekti, Ersoy Bey ise hançerlerini. Dövüşmeye başladılar. Ersoy Bey çok hızlıydı. Ama Alexia onun saldırılarını engelliyordu. Ersoy Bey hızlı bir hamle yaptı. Alexia'nın yüzünde bir kesik oluşturdu. Alexia, Ersoy Bey hançerlerini geri çekmeden göğüsüne katanasıyla bir darbe indirdi. Ersoy Bey tökezledi. Alexia hızlıca saldırarak Ersoy Bey'in hançerlerini kırdı.
-Katanalarını çekmeyecek misin? Sıkıldım.
Ersoy Bey katanalarını çekti. Çeker çekmez kayıp oldu. Alexia gardını aldı. Ersoy Bey, Alexia'nın omuzlarına bir kesik attı ama Alexia sol omzunu koruyabilmişti. Alexia'nın hızı düşmüştü. Ama yine de Ersoy Bey'e saldırıyordu. Göğüsüne attığı kesik dışında hiçbir kesik atamamıştı. Ersoy Bey tam saldıracakken birden kalbini tutmaya başladı.
-La..net. Ne oluyor?
-Zehrin etkisi başladı demek. Hadi ben kaçar.
-Gitme! Daha bitmedi.

Alexia arkasını döndü.
-Hadi Kerem gidelim.
Giderken birden durdu. Yüz üstü yere düştü. Sırtına saplı iki fırlatma bıçağı vardı. Kerem korkuyla bakıyordu.
-Ker..em, ka..ç.
-Haha, kaçamayacak!

Ersoy Bey yavaşça Kerem'e doğru yürüdü. Tam ona ulaşmışken yere düştü. Bayılmıştı. Kerem helikopter çağırdı. Helikopterle Kerem ve Alexia'yı almışlardı. O sırada da sığınağı yok ettiler. İçerde söylenen adam da ölmüştü.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin