Bölüm 4: Herr Bültmann'ın Gizli Gücü

137 12 2
                                    

Accel Brot'a hızlı hızlı çarparak onu feci hırpalamıştı. Accel Brot iyice sinirlenmişti.
-Seni Allah'ın belası, ağzına fena sıçacağım! PHOTON SPLIT BLASTER!
Accel Brot ışık hızına çıktı. Bunu görenler bunu Accel Brot enerjiye dönüşüp farklı yerlerde aynı anda bulunuyormuş gibi görünmesinden anlamışlardı. 20 tane aşırı güçlü Accel Brot aynı anda mavi ateş topuna saldırdı.
Bir ışık patlaması oluştu. Accel Brot normal haline dönmüş, Herr Bültmann ise ateşi söne söne düşüyordu. Daire eski haline geldi. Accel Brot yerde yatan Herr Bültmann'a bakıyordu.
-Alın şu kum torbasını buradan.
Ama sonra Herr Bültmann kalkmaya başladı. Neredeyse bütün kemikleri kırılmıştı, ayakta hiç duramıyordu.
-Ben hala yaşıyorum daha bitmedi, o çocuğu okuldan atama-

O anda bir silah sesi yankılandı. Herr Bültmann yüzüstü yere yapıştı. Arkasındaki ise ona silah doğrultan Yakışıklı Fen Hocası'ydı.

-Artık konuşma, sen ölüsün.

Accel Brot elini mendiliyle sildi.
-Size bu çöpü buradan alın dedim. Hüso'yu ise yemek vermeden üç gün hücre hapsine tutun.
Adamlar elleri bağlı Hüso'yu hücreye tıktılar. Herr Bültmann'ın bedenini ise çöplüğe götürüyorlardı ama o daha ölmemişti. Uyandı ve adamların boynuna vurarak onları bayılttı. Hücreye doğru sürünerek yöneldi. Hücrenin kapısını eriterek içeri girdi.
-Hüso, sakın senin yüzünden öleceğimi düşünme, daha güçlü ol ve bu okulu Accel'in ellerinden kurtar.
Herr Bültmann Hüso'nun göğüsünün ortasına bir enerji vurdu.
-Bu gücümü kabul et.
Herr Bültmann gülümseyerek öldü ve Hüso bayıldı. Uyandığında dersteydi ve karşısında biyoloji hocası Frau Kaş vardı.
-Hüso, Hüso uyan, gece geç mi yattın?

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin