Bölüm 66: Godly Lightning

13 3 0
                                    

Eren'in olduğu yer birden parlamaya başladı. Hiç kimse hiçbir şey göremiyordu.
-GODLY LIGHTNING!
Her yere sarı parlak yıldırımlar yağdı. Her taraf elektriklendi. Eren sarı parlak bir şeye dönüşmüştü. Ichiro'nun suya dönüşmesinden sonra kollarının iyileşmesi gibi Eren'in de idrar kesesi iyileşmişti. Ichiro suya dönüştü. Eren de yıldırıma dönüştü. Birlikte çarpışarak bulutlara kadar çıktılar. Birbilerinden ayrılıp sonradan yeniden birbirlerine çarptılar. Hava biren kapkaranlık oldu. Bulutlar ilk tamamen yok oldu. Sonra da birbirlerine çarpıp büyük bulutlar oluşturdular. Çok büyük bir fırtına çıkmıştı. Yağmur yağıyordu ve yıldırımlar düşüyordu. Hüsolar, Selene'nin bariyeri altında korunmasalar öleceklerdi. Yerdeki damlalar birleşip Ichiro'yu oluşturdular. Aynı yere bir sürü yıldırım düştü ve Eren'i oluşturdu. Birden bütün yer suya dönüştü. Koca bir krater oluştu. Bütün o su Ichiro'nun elinin önünde sıkışarak küçük bir top oluşturdular.
-HYDRO WHIRLPOOL!
Bütün düşen yıldırımlar da Eren'in havaya kaldırdığı eline düştü. Onlarda sarı bir top oluşturdu.
-ZAPPER BALL!
Selene bariyeri bir topa dönüstürdü ve uçup kaçmaya başladı.
-Sıçtık!
İki top da aşırı hızlıca birbirlerine çarptılar. Çok büyük bir patlama oldu. Krater magmaya kadar genişlemişti. Bir lav gölü oluşmuştu. Eren de Ichiro da sağ kolları tamamen yok olmuş şekilde gölün kıyısında yatıyorlardı.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin