Bölüm 74: Takım Çalışması

11 3 0
                                    

Accel Brot binadan çıktı. Elinde yüzük vardı. Clay Activator'du bu yüzük.
-Oo. Amacıma ulaştım bile. Kimler gelmiş. İntikam almaya mı geldin?
-Ev-
Hüso sözünü bitiremeden kara bir enerji gelip Accel Brot'a ateşlendi. Tai ışını Motorcu Beden Hocası'nın garip metal parmak uçlu deri eldiveni tarafından engellenmişti. Işını atan Zeynep'in ikizi İnci'ydi. Beden Hocası'na kara enerjili yumruklarla saldırıyordu. Beden Hocası bütün yumrukları eldivenleriyle engelledi ve son yumruğu tuttu. İnci hareket edemiyordu. Diğer elindeki eldiveni çıkardı. Baş parmağını motorunun direksiyonunun ortasında bir yere okuttu. Motor bir anda dikenli bir araca dönüştü. Yanlarından kanatlar da çıkıyordu.
-KAI: MOTOR SENİN ANANDIR!
Motoru çalıştırdı. Motorun arkasından büyük ölçüde nitro patladı. Bir anda ses hızına çıkıp gökyüzüne uçtular. Beden Hocası, Accel Brot'a bir bakış attı. Accel Brot eliyle "Tamam" işareti yaptı. Gözden kaybolmuşlardı. Beden Hocası gökyüzündeyken motorundan atlayarak ve İnci'nin kafasını eldiveniyle sıkarak aşşağı bir dalış yaptı. İnci elleriyle direniyordu ve Tai'de kullanıyordu fakat kurtulamamıştı. Zeynep ile birleşmeden çok güçsüzdü. Yere yakınlarken Beden Hocası, Enes'e bağırdı.
-Enees, en sertinden olsuun!!
-Hemen!
Enes elini yere koydu. Düşecekleri yerde mermerden sert bir zemin oluştu. Beden Hocası, İnci'nin kafasını ses hızıyla o zemine gömdü.
-HIH MERMERDE EZİL EZİK!

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin