Bölüm 38: Deprem

23 3 0
                                    

-O deprem aslında Potansiyeli Yüksek Çocukları Yetiştirme Örgütü'nün (HPKEO) doğuştan güçlü çocukları kaçırması için hazırlanan bir olay. Kendileri bir deprem yapıyorlar, bilerek doğuştan güçlü olan çocukları kaçırıyorlar. Sahte cesetler hazırlayıp ailelerine öldü diye gösteriyorlar. Sonra onlara işkence edip onları çok zor şartlarda eğitiyorlar. Sonra da askerleri yapıyorlar. Her şehirde on yılda bir bir doğa olayı yaratıp çocukları kaçırıyorlar. Her çocuğu sekiz yaşlarında alıyorlar ve Battle Dome'a getiriyorlar. Ama artık yapamıyorlar çünkü ben, Selene ve diğer bir arkadaşım onların üssünü patlattık ve planlarını suya düşürdük. En başta çok yanlızdım. Birkaç hafta sonra Ichiro diye bir çocuk geldi. Yanındaki kıza çok benziyordu.
-Ichiro mu ?! Nerede olduğunu biliyor musun ?
-Hayır. Biz merkezden kaçtığımızda küçük kardeşine yardım edeceğini felan söyledi. Sonra Hydra Soaker lakabıyla gezdiğini duydum o kadar. Ichiro'nun gelmesinden bir ay sonra Selene geldi. Sonra on beş yaşımızda kaçtık. Sonra da Battle Dome ve Battland'in neden var olduğunu ve nasıl bulunduğunu öğrenmek için yola çıktık. Bu aralar Ichiro'nun suçlularla iş birliği yaptığını duydum. Onu arıyorum. Ama onu bulmadan önce ikimiz sizi eğiteceğiz.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin