Hüso sol elini kaldırdı X şeklindeki yarası parlıyordu. Yaranın üstüne hiç yoktan sargı bezine benzer siyah bir kurdele sarılıyordu.
-Az önce bütün Tai güçlerini ve alevlerini mühürledim. Şimdi sıra sende.
-Olur, sonuçta bu dövüşü hakkınla kazandın.
-"Power is burning in my soul. Seikō shīru. İz bırakmadan yok ol"
Hüso sol elini yeniden kaldırdı. Siyah sargı bezi yok oldu. Aoenjin Tai'ye dönüşerek yaranın içine girdi. Sargı bezi yarayı hiç yoktan oluşup yeniden sardı. Hüso son olarak sargı bezinin üstüne bir yüzük taktı. Yüzüğün ortasında saydam küçük bir top vardı. Yanlarında da iki daha küçük toplar vardı. Hüso'nun büyük gücü sönüp normal seviyesine inmişti. Savaşları sonunda bitmişti. Arkadaşları Hüso'nun yanına gittiler. Selene de yanlarına geldi. Hüso sordu.
-Dövüşün nasıl geçti Selene Abla?
-Kolaydı. Yerimden bir santim bile oynamadım.
Mistah Coreinth konuşmaya başladı.
-Hüso, Yuki, Yusuf, artık benden daha güçlüsünüz. Battland'e girebilirsiniz. Hüso, eskiden Uygar ile eğitim yaptığınız yer benim tarafımdan iki aylığına koruma altına alınmış olduğu için şu anda yaşıyorsunuz. Battland çok daha farklı bir yer.
Selene herkesin Oto-Duel'ini aldı ve güncelledi.
-Artık Battland'e tek başınıza girebilirsiniz. Eren ile ben de Battland'de olacağız. Orada çok dikkat edin. Herkesin Kai'si ve nüfusun çoğunun Tenkai'si var. Çok değişik bir yer ve Dünya'nın iki katı büyüklüğünde. Her ülkesi farklı bir dünyadan gibi.
-Tavsiyeler için teşekkürler.
Yusuf arkadaşlarına erken veda etti.
-Hüso, Yuki. Atilla Dede beni Battland'e çağırdı ben sizden önce gideceğim.
-Tamam, dikkat et Japon Zenci.
-Ederim. Görüşmek üzere.
Yuki ve Hüso da Oto-Duel'lerini kullanarak Battland'e girdiler. Maceraları devam edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battle Dome
FantasyBattle Dome, dünyamıza paralel olan bir gezegendir. Kahramanımız Hüso daha Battle Dome'dan haberi bile yokken özel güçler kazanmıştır. Hüso ve arkadaşları, Dünya ve Battle Dome'da fantastik maceralara atılırlar. Hikaye düzenlenmiş ve bölümler sıral...