Bölüm 69: Kaos

12 1 0
                                    

-Kaos!! BLACK-WHITE BEAM!
Chaos Gemini'nin birleştirdiği siyah ve beyaz Tai'ler anlaşılmaz bir şeye dönüştü. Siyah da değildi ama yok gibiydi. Tai büyük bir ışın şeklinde Hüso ve Yusuf'a gitti. Kaçabildiler ama ışın onları takip ediyordu. Hüso ve Yusuf ayrıldılar. Siyah ve beyaz güç de birbirlerinden ayrıldılar. Normal siyah ve beyaz Tai'lere dönüştüler. Yusuf, Chaos Gemini'ye saldırmaya gidiyordu. Yusuf'un Kai'si kapanmıştı. Yusuf, Chaos Gemini'ye gidince onu takip eden siyah Tai ışını da Hüso'yu takip etmeye başladı. Ayrıyken daha hızlılardı. Tam Hüso'ya çarpacakken birleştiler. Hüso Kai'sini açtı ve kollarıyla blok yaptı.
-KAI
Kolları yok olmuştu. Hüso'nun canı acımamıştı ama kollarını hissedemiyordu. İlk olarak kolları görünmez oldu sandı. Sonra kollarının normalde olması gelen yerde karmaşık bir şeyler oluştu. Karıncalanmanın vücut bulmuş hali gibiydi. Yusuf, Gemini'ye bir yumruk attı. Yumruğu bloklanmıştı ve eli yok oldu.
-HIDDEN CHAOS!
-Elim!
Yusuf'un bağırışı yanıltmaydı. Yusuf birden yok oldu. Yok olurken mavi ateşler çıktı. Sonra havadan bir sürü Yusuf yağdı. Hepsi birden Chaos Gemini'ye saldırdılar. Sonra Chaos Gemini onlara saldırdı. Hepsi mavi ateşlere dönüşerek yok oldu.
-Ne lan bunlar?!
-FIRE CLONES!
-Klon mu?!
-Evet, benim Tai'min Hüso'nun ateşi ile harmanlanmasından oluşuyorlar.
Chaos Gemini, Yusuf'a tam saldıracakken birden durdu.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin