Bölüm 42: Merkeze Baskın

19 2 0
                                    

-Şimdi sadece izleyin. Buraya bilgisayarı bırakıyorum beni izleyin.
Sesin sahibi Eren'di. Gözüne bir lens taktı.
-Bu kamera lensi. Bilgisayardan uygulamasını açarsanız olacakları benim gözümden izleyebilirsiniz.
Hüso uygulamayı açtı. Gerçekten de onun gördüğü şeyleri görüyorlardı.
-Gidiyorum.
Eren birden yok oldu. Sadece merkeze doğru giden bir yıldırım gözüküyordu. Yıldırım çelik kapıya çarptı. Beş katmanlı bir kapıydı ve çarpmanın etkisiyle patlayarak tamamen yok olmuştu. İçerde iki koruma vardı.
-Sizinle çok uğraşmak istemiyorum.
Adamlar birden bayıldılar. Eren ileri gitti. Birden kafasına dayanmış bir silah hissetti.
-Arkana dönersen cehenneme gidersin!
Eren yavaşça arkasını döndü. Kafasına silah dayayan Yakışıklı Fen Hocası'ydı. Fen Hocası, Eren'in kafasına sıkmıştı. Eren geriye doğru düşermişcesine eğildi. Sonra kahkahayı bastı ve yavaşça doğruldu.
-Hahahahah! Azıcık Tai kullanmama bile gerek kalmadı.
Mermi kafasında büzüşmüştü. Fen Hocası ardı ardına ateş etti. Normal bir insanın beyninin dağılmış olması lazımken Eren'e hiçbir şey olmamıştı.
-Sana dedim. Bana silahlarla zarar veremezsin.
-Tch.
Fen Hocası kaçmak için bir sis bombası attı ve varlığını gizledi.
-Lanet olsun. Off, şimdi her tarafın anasını ağlatmam gerek.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin