Bölüm 79: Onlar

14 2 0
                                    

Selene'nin gözlerini gören Dan'in ağzı kulaklarına varmıştı.
-Evet, evet, evet, evet o gözler, onları istiyordum!
-Bak şimdi sapık, eğer ölmezsen sana bu gözlerin ismini söyleyeceğim.
-Hahaha!
Dan ellerini çapraz tutup savurdu. Parmaklarındaki zincirli jiletler aşırı hızlı bir şekilde Selene'ye uçtu. Jiletler çarpışmaya çok yakınken büyük güllelere dönüştüler.
-SMASHER CHAINS!
Ama sesten bile daha hızlı giden on gülle bir anda durdu. Dışları mor bir Tai ile sarılıydı ve Selene kılını bile kıpırdatmamıştı. Dan'in sapık bakışları birden korku dolu bakışlara dönüşmüştü. Dan, Selene'nin gücü sayesinde çocukluğunda geçirdiği kötü anıları görüyordu. Zincirleri yeniden jilete dönüşmüştü. Dan manyak gibi etrafa saldırıyordu.
-Hayır, hayır, hayır, hayıır! Bu bir ilizyon! Hayır değil çok gerçekçi! Yoksa ilizyonmu! Şerefsiiz!
Dan yüzünü yolmaya başladı. Selene ilizyonunu kaldırdı.
-Yeterince kendine zarar verdin Daniel.
-Daniel, Daniel. O artık öldü. Ben Pechvogels'in 8 Numarası Linker Chain!
Dan'in Tai'si kocaman olmuştu. Zincirlerini yeniden savurdu. Bu sefer daha hızlı gidiyorlardı. Bir zincir hariç bütün zincirler Selene'yi sardı. Selene yine birşey yapmıyordu. Dan boşta olan zincirin bağlandığı parmağını havaya kaldırdı. Zincir bulutların üstüne kadar çıktı. Ucundaki jilet aşırı büyük bir gülleye dönüştü. O kadar büyüktü ki Dan onu büyütmek için bütün Tai'sini harcamıştı. Gülle aynı zamanda dikenliydi ve aşırı hızlı Selene'ye doğru düştüğü için alev almıştı.
-Ye bunu, Mist Mirage!!
Selene hala kıpırdamıyordu. Selene gülle çok yakınken zincirleri kırarak kaçtı ve gülle sadece enerjisi biten Dan'i ezip onu öldürdü.
-Gözlerimin adını öğrenemedin.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin