Bölüm 11: Haydutlar

65 7 2
                                    

Hüso çıkıyordu. Hançerlerini taktı. Barcı Teyze adamlarını arayıp haber verdi. Hüso çıkışa ilerlerken iki haydut yolunu kesti.
-50 kuruş ver lan Tırrek !
-Lanet. Neyse.

Hüso kılıçlarını hızlıca çekip onlarla dövüştü. Kılıcını her savurduğunda alevler çıkıyordu. Hüso yavaş yavaş ateş gücü olduğunu çakmaya başladı. Yoluna böyle ikişerli üçerli haydutlar çıktı. Hepsini yenip yoluna devam etti. Artık ateş gücü olduğunu öğrenmişti. Git gide ateş gücü gelişiyordu. Tam çıkışa yakınlaşmışken 20 tane haydut yolunu kesti. Kaçmaya çalıştı ama kaçamadı. Dövüşmeye başladı. Bayağı zorlanıyordu. En sonunda 10 kişi üstüne atladı. Aklında bir kişinin kahkaha attığını duydu. Aklında aynı Herr Bültmann'a olduğu gibi mavi ateşler onu içine çekiyordu. Hüso çok direndiği için sadece elini alabilmişti şimdilik. Tam tamamen ele geçirirken Barcı Teyze geldi.

-Tamam artık bırakın beyler!

Bütün haydutlar Hüso'yu bırakıp teyzeye selam verdi. Mavi ateşler gitmişti.
-Şimdi ormana git ve rakibini bul. Ve sakın ama sakın o mavi ateşleri kullanma. "Blue Blazer"
Artık Hüso'nunda lakabı ve kartı vardı.
Hüso sonunda kasabadan ayrılabilmişti. Bir tepeye çıktı Ozan yerde oturuyordu.
-Demek beni sonunda buldun.
-Şerefsiz.

Hüso kılıçlarını çekti. Ozan ise metalik elleriyle ateş atmaya başladı. Hüso onlardan kaçabiliyordu. Çok sinirliydi. Ozan'a ellerini yakarak sert bir yumruk geçirdi. Ozan ileri uçup yere düştü. Tam kalkacakken Hüso onun kollarına bastı. Ayakları yandığı için hasar veriyordu. Ozan'ın bilekleri akkor haline gelmişti. Ozan ellerinden ışınlar attı. Hüso zıplayıp kaçtı. Ozan ayağa kalktı.
-Ye Bunu, DOPPELHÄNDE BEAM!

Tam ellerini bir araya getirmişti ki elleri kopup yere düştü. Hüso piççe sırıttı. Bacaklarını tutuşturup tekmeler attı. Ozan her tarafı kopuk bir şekilde yere düştü.
-Hayıır!
Ağzını açtı. Ağzı parlamaya başladı. Ağzında güçlü bir ışın çıktı. Hüso tam zamanında kılıçlarını çıkartıp tutuşturarak. Işınları engelledi. Ozan çaresiz kaldı ve pes etti. Sonra da sırtındaki roketlerle acınası bir halde kaçtı. Hüso eve gitmişti. Ailesi endişelenmemişti çünkü Frau Kaş onların hafızasından 2 gün evde olmadığını silmişti.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin