Bölüm 55: Gaia'nın Gücü

23 3 0
                                    

Tyron'a buzlu bir yumruk geçirmişti. O kadar hızlı ve güçlüydü ki neredeyse her yer buzlarla kaplanmıştı. Tyron yere yapıştı. Gaia çok şaşkın bir şekilde bakıyordu. Gaia onunla uzun bir süre dövüşmesine rağmen onun kanını akıtamamıştı. Ama Yuki bir yumrukla ona kan kusturmuştu. Gaia'nın tabancalarında uzun süngüler vardı. Çok keskin gözüküyorlardı. Tyron yerinden kalktı.
-Hala Kai kullanmamakta ısrar mı ediyorsun Gaia? O zaman sana onu zorla kullandırırım. Gölge Titanyum'un radyoaktif gücünü görün!
Gaia şaşırmıştı.
-Neler oluyor?! Bu tekniği daha önce hiç görmemiştim.
Tyron'un Tai'si iyice büyümüştü ve hızlı hareket ediyordu. Tyron'u o siyah Tai'nin içinde görmek zorlaşıyordu.
-TENKAI: RADIOACTIVE SHADOW!
Yuki korkuyla bakmaya başladı. Gözlerinden gözyaşları gelmeye başladı. Gaia sinirlendi.
-Ağlama kız!! İki kişiyiz. Onun Tenkai'si daha yeni. Çok iyi olamaz.
Yuki artık ağlamıyordu.
-Doğru. Sen de Kai kullanırsan onu yenebiliriz.
-Tamam.
Birden yer sarsılmaya başladı. Gaia'nın zırhındaki kırmızı desenler gittikçe genişliyordu ve siyah desenler oluşuyordu. Zırhı artık kırmızı siyahtı ve beyaz desenleri vardı. Tabancaları da şekil değiştirmişti. İkisi birleşip bir devasa bir tırpan oluşturmuştu. Tırpanın yarı siyah yarı beyaz bıçağı o kadar uzundu ki Gaia'nın bedenini tamamen sarabiliyordu. Kullanması aşırı zordu. Bedeninin her iki yanında bedeninden ve birbirlerinden ayrı üç motorlu jete benzer cisimler vardı.
-KAI: WINGED CRESCENT!

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin