Bölüm 45: Dome Hotel

17 4 0
                                    

-Ben bizim adamı aramaya gidiyorum.
-Tamam Uygar görüşürüz.
Hüso ve Yuki alt kata inmeye çalışırken kayıp oldular. Otel devasaydı. Neredeyse bir şehir kadardı. Bütün insanlar uyuşturucunun etkisindeydi. 7/24 diskolarda dans ediyorlardı. Hüso ve Yuki spor salonunun önünden geçerken Hüso'nun kankası Japon Zenci'yi gördüler. Japon Zenci siyah saçlı ve siyah çekik gözlüydü. Biraz kara tenli olduğu için Hüso ona Japon Zenci diyordu. Hüso şaşkınlık içinde Japon Zenci'ye doğru gitti.
-Kanka n'aber lan!
-İyidir amk burda ne yapıyorsun.
O sırada yanlarına kel ve çok uzun sakallı çok yaşlı bir herif geldi. Sakalları bacaklarına kadar geliyordu. Onları örmüştü ve pala bıyığı vardı.
-Merhaba çocuklar. Ben Atilla. Yusuf'un Tai hocasıyım.
Yusuf, Japon Zenci'nin gerçek ismiydi.
-126 yaşında olmasına rağmen çok güçlüdür.
-126 mı!?
-Ohoho. Sizin buraya geliş amacınız nedir?
-Pechvogels' in beş numarasını durdurmaya geldik.
-Ohohoho. Ama, bu halinizle bunu yapamazsınız. Tairoku(roku = 6)'yu biliyor musunuz?
-Tai ne?
-İsterseniz bizimle eğitim yapabilirsiniz. Onu yenmek istiyorsanız Tairoku'nun en az üç tanesinde ustalaşmanız lazım. Eğitim yapacak mısınız?
-Yapalım mı Yuki?
-Yapmazsak yenemeyecekmişiz. Bu dede çok tecrübeli birine benziyor.
-Tamam o zaman. Yapıyoruz. Hem bizim Japon Zenci'nin tanıdığından zarar gelmez.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin