Bölüm 67: Pechvogels'in 7 ve 8 Numarası'nın Görevi

11 2 0
                                    

Ichiro lavları suya dönüştürüp dondurdu. Krater tamamen buzla kapanmıştı. Fırtına durdu ve hafif hafif kar yağmaya başladı.
-Dövüşmemiz anlamsız, Ichiro!!
Ichiro kayboldu. Yusuf'un yanındaki Yuki de kaybolmuştu. İlerde ortaya çıktılar. Hüso sinirlenmişti.
-Şerefsiz, bırak onu lan!
-Sıkıyosa al oç!
Ichiro, Yuki ile kayboldu.
-Onu senden alacağım lan.
Eren, Hüso'nun yanına gitti.
-Bu halinle mi? Sana sıkı bir eğitim yapacağım. Ama yine de Ichiro'yu yenmen için çok zaman geçmesi lazım.
Selene bariyeri kapattı.
-Belki bu arkadaşı yardım eder ve illa Ichiro'yu döverek onu almaları gerekmiyor.
-Tamam. Ben Hüso'yu eğiteceğim. Selene, sen de Yusuf'u eğit.
Yusuf ve Hüso'nun eğitimleri başlamıştı. Hüso'nun yüz metre çapında ateş sarmalaması ve altı saat öyle durduktan sonra bir tırnağında toplayıp onu gökyüzüne ateşlemesi lazımdı. Bunu yapana kadar eğitim görecekti. Tai'sinin çapı yüz metreyi geçer yada azalırsa Eren'den kara şimşekli bir tekme yiyecekti. Bu sırada normalde Battland'de olan Pechvogels'in 7 ve 8 numaraları Battle Dome'a gelmişti. 8'in görevi Gonzo'yu öldüren Selene'yi öldürmekti. 7'nin görevi ise Clay Activator ve Form Clay'i ele geçirmekti. Bir hafta sonra Hüso ve Yusuf'un eğitimleri bitmişti. Eren, Ichiro'nun yerini tespit etmişti. Kutup ayıları ve penguenlerin bile yaşayamadığı Don Dağı'na gitmişlerdi.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin