10. Przeszłość i teraźniejszość

141 18 0
                                    

<Alex>

  - I.... poszło!

Teledysk chłopaków właśnie wrzucono na YouTube. Na Skype połączeni byliśmy z ROOM 94, Dean i Taylor nagrywali snapy, a ja z pozostałymi wrzucaliśmy od razu link na nasze profile. Do godziny zero, czyli obecnej, wszystko pozostawało tajemnicą. Fani wiedzieli, że występowaliśmy w teledysku jakiegoś zespołu, a chłopaki wrzucili kilka zdjęć z nagrań, na których jednak nie było nas widać. Nikt się nie domyślił. To my robiliśmy reklamę, a oni służyli swoją muzyką.
Dwa dni temu dostaliśmy filmik, żeby sprawdzić, czy nam wszystko odpowiada. Moim zdaniem wszystko było idealnie, ale Lautner znalazł jakąś literówkę w napisach końcowych, więc graficy musieli to jeszcze poprawiać. Wczoraj wrzuciliśmy na nasze instagramowe profile specjalnie dla każdego z nas przygotowane intro. Sceny z nich nie zostały użyte w teledysku, musieliśmy też dogrywać kawałki dodatkowo na nie. Cieszę się, że wszystko się udało, wzburzyliśmy ocean. Pierwsze komentarze zaczęły się pojawiać, wspólnie na nie odpowiadaliśmy, na razie same pozytywy. Wszystkim się podobał. 

Mój chłopak skierował w moją stronę obiektyw telefonu.

  - Alex! A ty co powiesz o teledysku?

  - Nigdy nie sądziłam, że filmik w którym jestem będzie tak dobry! Do tego piosenka, która uplasowała się jako moja ulubiona! Musicie tego posłuchać i zobaczyć, tych czterech panów jest genialnych, a ja z Taylorem tylko możemy was zachęcać z całych sił, żebyście się przekonali!

Kiedy Tay wysłał snapa, wszyscy się zaśmiali, żeby zmieścić się w czasie musiałam mówić bardzo szybko, więc nie wiem nawet, czy to było zrozumiałe. 

  - Alex! Ty to powinnaś jakieś aukcje prowadzić! Nigdy nie słyszałem, żeby ktoś tak szybko nawijał!

  - Wszystko dało się zrozumieć?

  - I to jest właśnie najdziwniejsze! Tak!

  - I keep letting go but I forgot the reason.
    I keep letting go I gotta stop you're leaving
   You're all I want tonight

Kieran zaczął sobie nucić piosenkę, patrząc przez kamerkę prosto na mnie. Był jakby zahipnotyzowany.  Po chwili każdy dołączył do niego.

  - You're all I want tonight!
    It's 2am
    I'm standing outside in the dark with the moon beside me
    It's 2am
   And I don't know why tonight I've got this feeling inside me
    Where do we go?
    We'll never know if you don't pick up the phone
    It's 2am
    And I'm a little lost turn on the lights you'll find me

Zrobiliśmy sobie mini imprezkę, do najnowszej piosenki chłopaków. Kątem oka zauważyłam, że Lautner nas nagrywa. No tak, nigdy nie śpiewa w otoczeniu ludzi. Twierdzi, że ma koszmarny głos...

  - Just turn on the lights you'll find me

Ostatni wers zaśpiewałam sama, a oni się we mnie wpatrywali. Przewróciłam oczami i  pokręciłam głową. Niektóre rzeczy się nie zmieniają. Zawsze mnie tak wkręcali i zawsze będą, nawet jeśli tego nie pamiętają. Uderzyłam w ramię Taylora.

  - Ej!

  - Nie wolno mnie nagrywać, kiedy śpiewam! Chcesz, żeby ci fani ogłuchli?!

  - Nie ogłuchną! Za ładnie śpiewasz!

Zmrużyłam oczy i spojrzałam na ekran komputera, napotykając uśmiechy chłopaków. Ich to bawi.

  - Z wami się policzę przy następnym spotkaniu! Nie myślcie sobie, że można mnie tak w piosence zostawiać!

Tropicielka (Uciekinierka 2.)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz