3.

4.7K 204 11
                                    

Pov Nicolas
Vanavond dat stomme feest, pff. Nu ben ik momenteel bezig met te jagen. Ja weerwolfen doen dat graag. Opeens springt er een rogue voor mij. Ik grom dreigend en hij springt op mij.

Hij bijt in mijn voorste poot en ik sla hem bewusteloos en ren vlug terug naar huis. 'Jo bro, klaar voor vanavond?' Grijns Wout. Ik grom en hij steekt onschuldig zijn handen in de lucht.

Pov Annabella
Nu zit ik mij hier op te maken voor dat feest. Bah. 'Komop het word leuk. Misschien vind je een knappe boy' zegt Anouk me iets te hyper.

'Jij en je knappe boys' zeg ik zuchtend maar met een lachend ondertoontje.

~~ op het feest ~~

How dear god, hoeveel mensen kent die jongen wel niet? Opeens zie ik Bram staan. O shit, ik loop vlug weg naar buiten.

'He Anna, hoe gaat het?' Vraagt hij oprecht. 'Super' zeg ik sarcastisch en rol met mijn ogen. 'Oef' zegt hij opgelucht. ' het was echt n-' maar ik onderbreek hem

'hoe je praatjes voor jou wil je' en ik loop richting het bos 'komop' zegt hij.

Ik zucht draai me om en geef hem een bitchclap. Dit heeft blijkbaar woede opgeborreld want hij duwt me op de grond.

En slaat met zijn vuist in mijn gezicht. 'Aaw' zeg ik pijnlijk. Hij duwt me tegen een boom en ik val op de grond. Hij schopt op mijn benen. Ik had mijn ogen al gesloten.

Pov Nicolas
Opeens ruik ik een lekkere geur, chocolade met aarbei. 'Mate,mate!!!' Roept mijn wolf Joshua. Ik volg de geur en kom uit op een bos.

Daar zie ik haar mijn mate. 'Schiet in actie man, ze word in elkaar geslaan' ik duw die jongen aan de kant en meteen is hij bewusteloos.

'Mate' grom ik.

Ze krimpt in elkaar. 'Jongens kom snel ik kan me niet meer inhouden' mindlink de jongens. 'Mine' grom ik nog eens. Ze kruipt langzaam achteruit. 'Is ze bang van ons?' Zegt Josh teleurgesteld.

'Ze is geen weerwolf Josh' en ik sluit de band met hem. 'Oh nee meissie wat is er gebeurd' roept Daniël.

Ik grom dreigend. Ze krimpt weer in elkaar 'gast kom mee' zegt Wout en kijkt me doordringend aan.

Pov Annabella
Ze stappen weg en ik kijk Daniël aan. Ik heb hem af en toe is gesproken. 'Gaat ie meis' zegt Daniël bezord en hurkt bij me neer. 'Droom ik?' Vraag ik. 'Nee hoor maar kom ik breng je eerst naar het ziekenhuis en leg je daarna alles uit.'

Pov Daniël
Ik vraag me af waarom ze zo gewond is. ' wie heeft dit eigenlijk gedaan?' Vraag ik ' euuhm B-Bram' zegt ze moeilijk. Ooee daar gaat hij niet goed van zijn.

'Kom' zeg ik maar ik zie dat ze niet op haar rechterbeen kan stappen. 'Kom ik draag je wel' zeg ik als ze een pijnlijk gezicht trekt. 'Zeker dat je mij kan dragen?' Vraag ze 'natuurlijk' en pak haar op

'jongens ik breng haar naar het ziekenhuis' mindlink ik ze. 'Hoe gaat het met mijn mate' zegt Nico direct. O ze is zijn mate 'dude, wat denk je ze moet naar het ziekenhuis' en ik breek de band af.

Soms kan hij zo stom zijn. 'Mag ik mijn broer bellen?' Vraagt ze. 'Tuurlijk' zeg ik. ' hee Jens' ... ze rolt met haar ogen en zegt 'ook leuk om jou te spreken' ... ' nou ik wou gewoon zeggen dat ik in het ziekenhuis ben!' .... ze rolt met haar ogen en zegt 'jajaaa kom maar' ze rolt nogmaals met haar ogen en legt af.

------
VERBETERD

You're My Mate (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu