9

3.2K 151 1
                                    

Pov Nicolas
Verdorie, waarom moest haar broer er nu tussen komen. Denk ik in mezelf.

'Jaa ik ga maar naar boven' zegt Jens ongemakkelijk. Ana knikt ongemakkelijk. Hij gaat naar boven.

'Jeetje dit is ongemakkelijk' zegt Ana. Ik knik. dat is het zeker. Het moment is totaal verpest verdomme.

'Ik ga maar eens' zeg ik uiteindelijk. teleurgesteld knikt ze. Wacht? Teleurgesteld? Ach ja het zal wel.

Ik stap uit de voordeur en geef haar een knuffel. We houden elkaar vast.

Ik trek haar wat naar achter en schuif een lok achter haar oor. Ik kijk diep in haar ogen. Langzaam kom ik dichterbij. Ook zij komt langzaam dichterbij.

Zachtjes druk ik mijn lippen op haar lippen. Ze kust me terug. Mijn wolf is door het dolle heen.

Ik trek jammer genoeg terug 'Ik zie je later' fluister ik en druk een papiertje in haar handen. Ik geef haar nog een kus op haar voorhoofd en stap weg.

Dit voelde goed. Ik stap naar mijn huis die ik deel met Wout en Daniël. Blij stap ik het huis binnen. 'Zozo, iemand is hier blij' merkt Wout op. Normaal zou ik een opmerking maken maar nu niet.

Ik krijg een sms. Onbekend staat er. Ik frons mijn wenkbrauwen en open het

A : Hee subtiel om je nummer te geven hoor :) Ana

Ik krijg meteen een lach op mijn gezicht

N : Weet ik toch ;) nee ik ben nou eenmaal niet goed in die dingen

A : Och is mijn kleine baby nu verdrietig

Ik grinnik.

N : Best wel :( ik heb een kusje nodig

A : Dan moet je die komen halen he ;)

N : Ik kom eraan

Ik sluit af en ren op weerwolvensnelheid naar haar huis. Ik bel aan en verward doet ze open 'hoe kom jij hier zo vlug, ging jij niet naar huis' vraagt ze nog steeds verward.

'Alles om bij mijn prinsjes te zijn' zeg ik en ik zie haar blozen. Langzaam kom ik dichter en zoen ik haar. Vrijwel meteen zoent ze terug. Ik trek terug en kijk haar glimlachend aan.

'Je bent van mij prinsesje, alleen van mij' zeg ik en grom zachtjes. De rillingen trekken over haar lichaam. Ik geef een stevige knuffel en een kus op haar voorhoofd. 'Ik ga weer prinsesje' zeg ik en wandel weg 'hopelijk tot snel' zegt ze nog lachend en zwaait nog een keer.

----
VERBETERD

You're My Mate (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu