27

2.2K 107 4
                                    

Pov Anabella
We zijn een paar dagen verder en alles loopt prima.

Ik ga naar school en ga daarna trainen. Ik vind het nog steeds ongemakkelijk dat iedereen buigt als je passeert.

Momenteel zitten we in de les Engels. Ik snap dat vak echt niet.

'Hee Ana wanneer gaan weafspreken voor dat groepswerk' fluistert Roos, een vriendin van me.

Daan kijkt me ook aan. Hij is ook een vriend van me. We doen met zijn drieën een groepswerk.

'Ik ga het vragen en laat jullie dan iets weten' fluister ik terug.

Ze knikken. Zij zijn mijn enigste vrienden eigenlijk. Voor de andere ben ik hun Luna maar daar blijft het ook bij.

Na 2 lesuren zijn we eindelijk uit. Vlug stuur ik een bericht naar Nico.

Ik : mogen Roos en Daan komen voor een groepswerk?

Nico : natuurlijk.

'Het is goed. Komen jullie' vraag ik aan ze. Ze knikken en zo fietsen we naar het roedelhuis.

Als we er zijn stappen we naar binnen. Onderweg naar de woonkamer passeren we Nico.

Hij groet me door me vlug een kus te geven. Ondertussen buigen Roos en Daan.

Hij geeft een knikje en gaat dan waarschijnlijk naar zijn kantoor om verder te werken.

Samen lopen we naar de woonkamer en laten ons ploffen of de stoelen daar. 'Goed, beginnen dan zeker' stel ik voor. Ze knikken.

Na een anderhalf uur zijn we dan eindelijk klaar. 'Zo dan zie ik jullie morgen' grinnik ik. Lachend knikken ze.

Ik stap mee naar de voordeur en laat ze dan uit. Goed eerst maar de andere toetsen eens leren dan.

Ik heb een toets voor Frans en kijk Biologie eens na. Ik heb gehoord dat hij steeds onverwachte toetsen geeft en omdat ik nog een beetje achter zit met de leerstof lijkt het me handig om die al in te halen.

Vermoeid zucht ik. School maakt je moe! Na 10 minuten ben ik dan toch met alles klaar. Nog een geluk dat het avondmaal er nu is want ik rammel.

Na de overheerlijke lasagne en wat bijgekletst te hebben besluit ik om even te gaan wandelen.

Zo goed ken ik het hier immers niet. Op mijn gemakje loop ik de voortuin uit en stap naar links.

Aandachtig luister ik naar de geluiden rond me maar word verstoord.

'Luna, Luna, help me!' roept iemand.



You're My Mate (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu