45

1.7K 91 1
                                    

Pov Anabella
Hij knikt en laat me binnen. Glimlachend kijk ik rond. Ik besef me nu pas hoeveel ik het hier gemist heb.

'Cola' vraagt hij. Ik knik en kijk naar de foto die een jaar geleden is getrokken.

Als we beide drinken hebben ploffen we neer in de zetel. 'Kijk eerst en vooral wil ik zeggen dat het me spijt' zegt hij.

Langzaam knik ik. Hij zucht. 'Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar het komt door Julia, mijn vriendin van toen' zegt hij.

Vragend trek ik mijn wenkbrouwen op. 'Ze had me in haar macht An, ze stopte drugs in mijb drinken zonder dat ik het wist en ze gaf me opdrachten die ik uitvoerde,maar ik had geen besef' zegt hij en pakt mijn hand.

'Ze vond dat ik teveel aandacht aan je besteed en ze zei dat ik je niet meer mocht zien en omdat ij onder invloed was deed ik dat ook. Het was echt niet mijn bedoeling'. Zegt hij.

Ik geef een kneepje in zijn hand. 'Waar is ze nu' vraag ik zacht. 'Opgepakt, de politie zag haar drugs smokkelen.' Mompelt hij.

'Vergeef me alsjeblieft' smeekt hij. Heel even twijfel ik maar dan word ik eraan herinnerd dat hij het niet wou. 'Is goed broertje van me' zeg ik.

Meteen neemt hij me in een stevige omhelzing. 'Trouwens wist je al dat ik een wolf ben' zeg ik vrolijk en duw hem iets van me af.

Ongelovig kijk hij mij aan. 'Serieus?' Roept hij uit. Even ben ik bang voor zijn reactie. 'Dat is geweldig' zegt hij.

Ik lach om zijn enthousiastheid. 'Mag ik je wolf zien' vraagt hij hoopvol. Ik knik 'kom naar het bos' zeg ik.

Hij knikt en sluit alles af. Rustig wandelen we naar het bos. Eenmaal daar gaan we wat dieper waar eigenlijk nooit mensen komen.

'Klaar' vraag ik. Hij knik. Ik zet enkele stappen naar achter en denk aan mijn wolf. Vrijwel meteen verander ik.

Met open mond kijkt hij mij aan. 'Prachtig' zegt hij. 'Mag ik je aaien' zegt hij schamend. Ik knik en kom wat dichter.

Hij gaat door zijn knieën en aait me. Genietend sluit ik mijn ogen. 'Je hebt echt een mooie witte vacht' mompelt hij. 'Wist he al dat als je goed kijkt zilvere lijntjes hebt' vraagt hij enorm verbaasd.

Ik frons mijn wenkbrauwen voor zover mogelijk en schud mijn kop. Maar ik laat het erbij misschien heeft iedere witte wolf dat. Denk ik.

'Maar misschien ook niet'

----
Ik had vandaag sportdag en het was echt super buiten het feit natuurlijk dat ik tussen de netels gevallen was en me heb geschaafd met een spel :s

You're My Mate (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu