19

2.7K 133 0
                                    

Pov Nicolas
Als het einde gedaan is kijk ik naar Ana. Ze ligt vredig in mijn armen te slapen.

Ik sluit de tv af en ga voorzichtig liggen. Ik ga met mijn hand door haar haren en zie haar glimlachen.

Ik doe het lichtje uit en denk na.

Ergens heeft het zijn nadelen als ik haar voorstel als Luna. Natuurlijk heb ik heel wat vijanden.

Ze zullen weten dat Ana mijn zwakke plek zal worden dus moet ik goed voorbereid zijn.

Ik mag haar niet kwijtraken. Ik zucht zachtjes.

Misschien moet ik het alleen binnen de roedel houden zodat andere roedels het niet weten dus nog minder kans dat er iets met Ana gebeurd.

Ik denk dat dat een goed idee is. Maar nog steeds is er een kans dat iemand doorverteld maar dat hoop ik uiteraard niet.

Daarom wil ik dat ze ook een beetje mee traint. Ze word sterker en kan haarzelf beschermen.

Natuurlijk zal ik haar beschermen maar ik kan er niet altijd bij zijn.

De negatieve gedachtes lopen mijn hoofd zo in. Ik schud het van me af en probeer in slaap te geraken wat moeilijk gaat.

Na een tijdje val ik toch uiteindelijk in slaap met Ana in mijn armen.

Ik word wakker door iemand die water in mijn gezicht komt.

Dan zie ik dat het Sam was 'Sam' roep ik boos. In de hoek van de kamer zie ik Ana en Sara lachen.

'Al kennis gemaakt zie ik' grom ik. Lachend knikken ze. 'We zien je beneden wel' zegt Sara en sleurt Ana mee.

Pov Anabella
Grinnikend gaan we de trap af. 'We hebben nog niet zo goed kennis gemaakt. Ik ben Sara het zusje van Nicolas' stelt ze zichzelf voor.

'Anabella, de mate van Nicolas' zeg ik zachtjes. 'Mate' roepen ze tegelijkertijd. Ik slik en knik.

Sara begint op en neer te springen. 'Dan ben jij onze Luna' zegt ze enthousiast.

Spontaan geven ze me allebei een knuffel. 'Jaja ze is wel van mij' gromt Nicolas.

'Hee ik mag toch kennis maken met je broertje en zusje' zeg ik tegen hem.

'Oja ik ben Sam, zijn broertje' zegt hij en wijst Nico aan. Ik knik glimlachend en schud zijn hand die hij had uitgestoken.

Nico duwt Sam zuchtend weg en trekt me mee naar de keuken.

Lachend komen ze ook binnen. 'Zit' beveelt hij. Toch een beetje bang knik ik en ga zitten.

Ik bedoel natuurlijk kan ik elk moment weer gepest worden.

Nico doet tekens dat we straks gaan praten als zijn broer en zus niet kijken. Ik knik lichtjes.

Vanessa en Kurt komen ook de keuken binnen. Vriendelijk begroet ik ze en ze groeten terug.

Ik kan me hier wel thuis voelen.

----
VERBETERD

You're My Mate (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu