Pov Bryan
Ik probeer de deur open te doen maar natuurlijk zit die op slot. 'Verdomme' sis ik fluisterend.We lopen de gang door om hopelijk een sleutel te vinden. Na 10 minuten hebben we hem eindelijk.
Vlug maken we hem open en til ik haar op. Ze is zo licht als een pluimpje.
Ik mindlink de Alpha dat ik haar heb en we maken onze weg naar boven.
Sem heeft al wat pijltjes mee voor het geval dat. Stil gaan we door de gangen en komen uiteindelijk buiten aan.
De alpha mindlinkt dat ik meteen naar het roedelhuis moet gaan naar een packdokter.
Ik doe wat me gevraagd is en ren met Sem er naartoe. We stormen binnen en ik leg haar voorzichtig op tafel.
De dokter kijkt geschrokken en gaat meteen aan de slag. 'Wat nu' vraag ik.
Sem haalt zijn schouders op. 'Terug naar de Alpha?' Stelt hij voor ik knik.
Samen rennen we weer terug. Zowat iedereen van de roedel is 'bewusteloos' door het slaapmiddel.
In de verte hoor je beide alpha' naar elkaar grommen en uithalen.
Alpha Jayden was even zijn concentratie kwijt en meteen slaat alpha Nicolas toe.
Hij maakt een diepe snee in zijn nek en langzaam valt Jayden op de grond tot hij met een plof op de grond valt.
Stil kijkt iedereen toe. 'Iedereen die zich aan mijn roedel wilt aansluiten, steek je hand op'. Brult hij.
Bijna niemand doet het. 'Goed, als jullie allemaal rogues willen zijn. Mij best, maar weet wat voor alpha hij was' gromt hij.
De meeste slikken. 'Dus ik vraag het nog één keer, wie wilt zich aansluiten bij mijn roedel' roept hij.
Er gaan wat handen de lucht en en na een tijdje heeft vrijwel iedereen zijn hand op.
Goedkeurend knikt hij en wend zich tot zijn Bèta Wout. Hij overlegd vlug iets en dan komt de alpha onze richting uit.
'En' vraagt hij hoopvol. Ik slik 'euhm, als we haar vonden was ze niet bij bewust zijn' zeg ik.
Verslagen zucht hij.Meelevend kijken we hem aan. 'Waar is ze nu' vraagt hij. 'We hebben haar zoals gevraagd naar de packdokter gebracht' zegt Sem en ik knik bevestigend.
Hij knikt en veranderd in zijn wolf en rent dan weg richting de packdokter.
Gemeend hoop ik dat alles goed gaat met Luna Anabella want ja ze is de Luna.
Je ziet ook duidelijke dat de alpha veranderd is sinds hij zijn mate gevonden heeft en ik ben werkelijk waar blij voor hem.
Ik neem afscheid van Sem en stap richting mijn huisje waar ik mijn mate heb achtergelaten.
Net als ik de deur heb opengedaan vliegt ze al om mijn nek.
Ik ben echt gelukkig.
-
VERBETERD
JE LEEST
You're My Mate (Voltooid)
Werewolf~~Aan het herschrijven, dus ik haal fouten eruit. Als je nog steeds fouten ziet, mag je dat mij gerust laten weten~~ Hallo, ik ben Anabella en ik ben 16jaar. Ik ben op school niet zo populair, eerder het pispaaltje voor Bram. Ik heb ook een broer Je...