Pov Nicolas
Nadat ik het verteld heb zijn ik Daniël en Wout aan het bespreken hoe we het gaan aanpakken.'Misschien kan iemand binnensluipen en zo Ana halen en dan weer naar buiten sluipen' stelt Daniël voor.
Twijfelend kijk ik hem aan. 'Dat is nogal riskant' zeg ik. 'Ik stel voor om eerst iemand op onderzoek uit te sturen' begint Wout.
'En als we zien dat ze zwak zijn vallen we hun aan' gaat hij verder.
Ik knik. 'Dat is een goed idee maar wat als ze sterker zijn?' Zeg ik en zucht.
'Dat betwijfel ik, jouw roedel is één van de sterkste.' Zegt Wout.
'Ja en als we ze aanvallen kan iemand of meerdere mensen haar zoeken' zegt Daniël. We knikken.
'Maar nu nog niet. Nu verwacht hij het nog' zeg ik spijtig. Meelevend kijken ze me aan.
Ik zucht en vertrek naar mijn kamer. Ik mis haar nu al.
Dagen verstrijken en ik mis haar echt enorm. De sfeer hier is ook niet echt een pretje, maar wat wil je dan?
Gefrustreerd zucht ik en leun tegen de muur.
Onze aanval staat voor morgen gepland en ik ben enorm zenuwachtig.
De afgelopen dagen is er niet zo veel gebeurd. Ik heb de roedel extra goed getraind en er zijn veel vrijwilligers die voor hun Luna willen vechten.
Ik wil er voor zorgen dat de roedel van Jayden niet meer bestaat.
Vermoeid stap ik naar buiten. Daar zie je nog wat roedelleden oefenen voor het gevecht.
Ik besluit om zelf ook nog wat te trainen.
-
Na 3 uur heb ik er wel echt genoeg van.Ik stap richting het huis en ga met een rechte streep naar de badkamer.
Ik neem een verfrissende douche en denk aan Ana.
'Oh god laat alles goed zijn met haar' fluister ik tegen mezelf.
Als ik met alles klaar ben alles ga ik in bed liggen.
Normaal lag Ana, mijn mate, aan mijn zijde.
Ik krijg tranen in mijn ogen en knipper ze vlug weg.
Ik pak het shirt waar ze voor de laatste keer hier sliep in mijn handen.
Ik rijk het naar mijn neus en snuif de geur in. Je ruikt haar geur nog een beetje.
Met het shirt in mijn handen geklemt en de gedachte dat ik haar morgen terug zal zien val ik in slaap.
---
VERBETERD
JE LEEST
You're My Mate (Voltooid)
Werewolf~~Aan het herschrijven, dus ik haal fouten eruit. Als je nog steeds fouten ziet, mag je dat mij gerust laten weten~~ Hallo, ik ben Anabella en ik ben 16jaar. Ik ben op school niet zo populair, eerder het pispaaltje voor Bram. Ik heb ook een broer Je...