38

1.9K 95 0
                                    

Pov Anabella
'Hee wat doe jij hier zo allen? Waar is Sara? Is er iet? Waaro-' vlug leg ik mijn hand op zijn mond.

'Één vraag per keer meneertje' zeg ik met een glimlach. Ik haal mijn hand van zijn mond en hij glimlacht ook.

'Is er iets?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee alles is prima' zeg ik.

'Waar is Sara?' Vraagt hij dan. Even denk ik na. Ik denk wel dar Sara het zelf wilt zeggen dat ze haar mate gevonden heeft. 'Ze komt direct terug hoor, geen zorgen' zeg ik geruststellend.

Even kijkt hij me wantrouwend aan maar knikt dan toch. Dan drukt hij opeens zijn lippen op de mijne.

Ik schrik eerst een beetje maar ga er dan toch in mee. Hij pakt mijn hand en ik laat ze verstrengelen.

Ik glimlach naar hem en hij glimlacht terug. Inwendig zucht ik. Waaraan heb ik hem toch verdiend?

Langzaam stappen we terug naar het roedelhuis. Het is echt warm. 'Gaan we zwemmen' vraagt hij plotseling.

Blij knik ik. 'Ja super' zeg ik blij. Hij grinnikt en ik volg hem naar de slaapkamer.

Ik pak mijn bikini uit mijn tas en ga naar de badkamer. Nico was zo lief om nog wat spullen te halen als ik nog buiten westen was.

Vlug doe ik mijn bikini aan en doe mijn broek en shirt erover aan.

Ik stap de kamer weer in en verwissel mijn broek voor een short. Nico volgde elke beweging die ik maakt en ik voel me ietwat ongemakkelijk.

Hand in hand stappen we naar een zwembad. Nu zit ik toch met een vraag in mijn hoofd en besluit die dan gewoon te vragen.

'Euh ik heb een vraagje' zeg ik en kijk hem aan. Vragend kijkt hij me aan.

'Wanneer zou ik veranderen? Ik bedoel je had me gebeten enzo en je zei dat ik ook zou veranderen' ratel ik nerveus.

Hij lijkt te schrikken. 'Shit dat is bij volle maan en dat is morgen al' zegt hij geschrokken. Blijkbaar had hij hier ook nog niet echt aan gedacht.

Door zijn geschrokkenheid schrik ik nu ook. Dat is wel heel vlug.

'Wat gaat er allemaal gebeuren?' Vraag ik deels bang en deels nieuwsgierig.

'Laten we eerst rustig gaan zwemmen en dan overleggen we oke?' Sust hij.

Ik knik maar. Hopelijk komt alles goed.

Rustig wandelen we naar het zwembad en genieten we met de gedachte dat alles wel goed komt.

You're My Mate (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu