Pov Anabella
Na het eten sleurt Sara me weer mee naar boven.'Wat ga je doen' vraag ik lachend. 'Ik ga jou voorbereiden voor morgen als we jou voorstellen als Luna' zegt ze.
Meteen word ik weer zenuwachtig. 'Hee niet zenuwachtig worden hoor. Nergens voor nodig' stelt ze me gerust. Glimlachend kijk ik haar aan.
Na 2 uurtjes zijn we klaar. 'Nu ben ik echt moe' zegt Sara. Ik knik. 'Ik ook' zucht ik.
'Ga maar vlug naar Nico, hij wacht op je' zegt ze grijnzend. Verward kijk ik haar aan. 'Hij mindlinkte me' zegt ze. 'oh' zeg ik.
'Nou hup hup' zegt ze en duwt me de deur uit. Ik grinnik 'ja ik vond het ook gezellig met jou' zeg ik en rol met mij ogen.
'Toe nou hij blijft maar zeuren' zegt ze zielig. Lachend kijk ik haar aan. 'Ik ga al' zeg ik. Met een glimlach kijkt ze me aan.
Ik stap de deur uit en ga naar zijn kamer die op het einde van de gang is. Ik klop op zijn deur en al vlug doet Nico hem open.
'Eindelijk' zucht hij. Ik grinnik en hij trekt me in een knuffel. Lief geeft hij me een kus. 'Ik ga me douchen' deel ik mee waarop hij knikt.
Ik pak mijn pyjama en handdoeken en zet de douche al aan. Eenmaal op temperatuur stap ik eronder en doe het douche gordijn dicht.
Nico klopt op de deur. 'Ja' zeg ik aarzelend. 'Ik kom enkel mijn tanden poetsen zegt hij. Ik grinnik. 'Ga je gang' zeg ik.
Na een paar seconden hoor ik hem zijn tanden poetsen en grinnik in mezelf. Ondertussen was ik mijn lichaam.
'Ik lig al in bed he Ana' zegt hij. 'Oke' zeg ik terug en spoel mijn lichaam. Ik pak een handdoek en droog me af.
Dan trek ik mijn ondergoed aan en wil mijn pyjama aantrekken maar dan zie ik dat hij daar niet ligt.
Huh? Ik had hem toch meegenomen. Dan zie ik een t-shirt van Nico liggen met een briefje erop.
Glimlachend lees is het. 'Ja als je wilt mag je mijn shirt wel aan doen. Het hoeft niet hoor xx Nico' staat er.
Ik trek de veel te grote shirt aan en het ruikt echt naar Nico. Vlug poets ik mijn tanden en doe de deur open.
Nico kijkt naar beneden. Ik ga naast hem zitten en hef zijn hoofd naar boven. Verlegen kijkt hij me aan.
'Hee het is echt lief van je' zeg ik en trek hem in een knuffel.
'Sorry ik durfde het je niet gewoon te vragen' zegt hij.
'Geeft niet, ik vond het enorm schattig' zeg ik en we gaan onder de dekens liggen.
'Slaapwel Ana, ik hou van jou' dat laatste zegt hij zachtjes.
Een grote glimlach siert mijn mond. 'Slaapwel Nico, ik hou ook van jou' fluister ik.
Na die woorden trekt hij mij dichter tegen zich aan en vallen we zo in slaap.
----
VERBETERD
JE LEEST
You're My Mate (Voltooid)
Werewolf~~Aan het herschrijven, dus ik haal fouten eruit. Als je nog steeds fouten ziet, mag je dat mij gerust laten weten~~ Hallo, ik ben Anabella en ik ben 16jaar. Ik ben op school niet zo populair, eerder het pispaaltje voor Bram. Ik heb ook een broer Je...