Pov Anabella
Meteen raak ik in paniek. Ik kan niet vechten ofzo. 'Breng de Luna in veiligheid' hoor ik sommige roepen.Ik word aan mijn arm meegesleurd naar een zijdeurtje die naar buiten leid.
Daar zijn er echt veel wolven en mensen aan het vechten. Plots staat er een grote zwarte wolf voor ons.
Hij slikt moeilijk en gaat beschermend voor me staan. De wolf veranderd en een jongeman van 20 komt tevoorschijn.
'Wel wel wel. Als dat de Luna niet is' zegt hij met een vieze grijns.
'Laat haar gaan' roept de jongen. 'Mocht je willen' roept hij en haalt uit naar de jongen.
Hij zag het helemaal niet aankomen dus die is meteen knock-out.
Bang kijk ik naar de man. Langzaam stap ik achteruit. Maar daardoor zet hij een stap naar voor.
Ik wil weglopen maar ruw pakt hij me vast bij mijn arm. Hevig stribbel ik tegen maar het maakt niks uit.
'Terug trekken' roept hij en sleurt me letterlijk mee. Nog steeds stribbel ik tegen om weg te komen maar het lukt me niet.
'Laat me los' roep ik. Hij grinnikt enkel maar verstevigd zijn grip dat het pijn doet.
'Laat me los, ik heb niks gedaan' roep ik en voel mijn ogen prikken.
Hij gromt en duwt me op de grond. Met één schop op mijn hoofd ben ik al bewusteloos.
Ik hoor nog net iemand 'nee' schreeuwen maar dan is alles zwart.
Pov Nicolas
Zoekend kijk ik om me heen. Verdomme waar is Ana. Ik verander in mijn wolf en loop richting het bos.Ik ruik haar maar zwak. In de verte zie ik ze. Jayden, de Alpha van de vijandelijke roedel sleurt mijn mate mee.
Ik zie hoe ze tegen stribellt maar het niks uitmaakt. Ik loop zo snel als ik kan maar het is te ver.
Nu gooit hij haar op de grond en geeft een schop op haar hoofd. Ondertussen ben ik weer in mens veranderd.
'Nee' schreeuw ik. Hij pakt haar op en loopt op weervolvensnelheid weg.
Verdomme, ik moet haar terug hebben. Ik mindlink de jongens dat iedereen naar het roedelhuis moet komen bij het podium.
Na 20 minuten is iedereen er. Ze zijn nog wat in paniek maar ik maak ze stil en begin dan te spreken.
'De vijandelijke roedel heeft jullie Luna en mijn mate' zeg ik. Geschokt kijken ze me aan.
JE LEEST
You're My Mate (Voltooid)
Werewolf~~Aan het herschrijven, dus ik haal fouten eruit. Als je nog steeds fouten ziet, mag je dat mij gerust laten weten~~ Hallo, ik ben Anabella en ik ben 16jaar. Ik ben op school niet zo populair, eerder het pispaaltje voor Bram. Ik heb ook een broer Je...