Pov Anabella
We zijn nu 10 jaar verder. Alles gaat super, Thomas heeft alles verteld. Alles wat hij wist. Hij had de informatie gestolen van Maria.
Wat hij zei, deed mijn vermoeden kloppen. Ik was, ben een Whity. De enigste nog wel. Wat blijkt is dat ik en Nicolas samen heel sterk zijn.
Thomas mocht dan bij ons in de roedel komen, na een week vond hij zijn mate al.
Maar nu weer naar ons. We zijn gelukkig getrouwd en zijn op huwelijksreis geweest naar, hoe cliché het mag zijn, naar Parijs. De stad der liefde.
Twee jaar later was ik in verwachting van onze zoon, Emmanuel. Hij word de Alpha als hij oud genoeg is.
Drie jaar na de geboorte van Emmanuel was ik weer in verwachting, deze keer van een dochter genaamd Maura.
Emmanuel is nu 8 jaar en Maura 5 jaar. Het zijn echt lieverds.
'Lieverd kom je?' roept Nico van beneden. 'Ja' roep ik terug. Ik kijk nog eens vluchtig naar de spiegel en hol dan de trap af.
Ik help Maura met haar jas en til haar op. Emmanuel heeft Nico zijn hand vast. Als hij mij ziet glimlicht hij en geeft me een kus.
'Klaar om naar oom Jens en tante Vera te gaan' vraag ik. Heftig knikken ze. Een jaar nadat we het hebben bijgelegd heeft Jens Vera gevonden.
Ze is echt een schat van een vrouw. 'Manu, waar is je tas?' vraagt Nico. Hij rent naar de woonkamer en komt even later terug met zijn rugzak op zijn rug.
Ik glimlach en we stappen in de auto. Na een kwartiertje zijn we er al en bellen aan. Een enthousiaste Vera doet open en begroet ons uitbundig.
Na een warm welkom stappen we naar binnen en begroetten we mijn broer. Onze band is ook sterk geworden na een tijd.
Van mijn ouders is nog steeds geen teken van leven, dus ik denk dat ze er helaas niet meer zijn. Ik schuif de gedachte opzij.
Geen tijd om zielig te doen. Ik plof in de zetel en krijg meteen drinken aangeboden. Ik neem een slok en zet het dan weer op tafel.
Na wat bijgekletst te hebben vertrekken Nico en ik weer. De kinderen bleven namelijk slapen bij hun.
'Flink zijn en goed luisteren naar oom en tante oké?' Vraag ik. Heftig knikken ze. Ik glimlach en geef ze nog een dikke knuffel.
Als we buiten zijn pakt Nico mijn hand. Ik laat onze vingers verstrengelen en geef een kneepje.
Hij kijkt naar mij en een grote glimlach siert zijn mond. We gaan in de auto zitten en gaan wat verderop naar een gezellig restaurantje.
Ik kan je 1 ding zeggen. En dat is dat ik echt gelukkig ben. Ik ben getrouwd met de beste, liefste man van de wereld. En ik heb 2 pracht van een kinderen.
Ik zou geen ander leven willen, alles is perfect.
-----
Dit is het einde dan. Ik hoop dat jullie het boek nog leuk vonden. Als er nog vragen zijn mag je die altijd nog naar mij sturen.
In de vakantie word het boek op foutjes verbeterd.
Hope you enjoy!!!
JE LEEST
You're My Mate (Voltooid)
مستذئب~~Aan het herschrijven, dus ik haal fouten eruit. Als je nog steeds fouten ziet, mag je dat mij gerust laten weten~~ Hallo, ik ben Anabella en ik ben 16jaar. Ik ben op school niet zo populair, eerder het pispaaltje voor Bram. Ik heb ook een broer Je...