Pov Anabella
Zwart, zwart en nog eens zwart. Dat is het enigste wat ik zie. Ik probeer mijn ogen open te doen maar het lukt niet.Een regelmatig gepiep vult mijn oren. Waar ben ik? Ik probeer weer mijn ogen open te doen maar weer lukt het niet.
Ik wil gefrustreerd zuchten maar zelfs dat lukt niet. Ik hoor hoe iemand zucht.
Die persoon pakt mijn hand vast en door het vertrouwde gevoel weet ik bijna zeker dat het Nicolas is.
'Word snel wakker' fluistert hij. 'Ik ben wakker' wil ik zeggen maar ik krijg er niets uit.
Met pijn in het hart denk ik terug hoe Jayden me pijn deed.
Flasback
Angstig kijk ik hem aan maar hij kijkt enkel grijnzend terug.Langzaam stapt hij naar voor richting mij. Als reflex wil ik achteruit stappen maar dat lukt niet omdat ik vastgebonden ben.
Angstig kijk ik om me heen opzoek naar een uitweg die er niet is. Grijnzend schud hij zijn hoofd.
'Meisje toch' zegt hij. De manier waarop hij het zegt bezorgd me kippenvel.
Ik willen huilen en schreeuwen maar ik weet dat het geen nut heeft.
Maar ik blijf sterk want ik weet dat Nico me zal bevrijden.
Gemeen lachend stompt hij me in mijn buik. Ik klap dubbel zover ik kan en hap naar adem.
Omdat ik al 2 dagen niets heb kunnen eten ben ik nogal zwak.
Ruw duwt hij mij naar achter met stoel enal. Mijn hoofd komt hard op de grond aan en een pijnlijke kreun verlaat mijn mond.
Hij schopt in mijn zij maar mijn lichaam kan het niet meer aan. Ik ben te zwak. Langzaam word alles zwart en voel nog net hoe iemand me letterlijk meesleept.
Einde flashback
Hij had nog meer dingens gedaan maar ik verbied mezelf om er ook nog maar aan terug te denken.
'Word wakker lieverd' zegt Nico en geeft een kneepje in mijn hand.
Hij is zo moeilijk je wilt vanalles doen maar je kan niets.
'Het spijt me meneer maar ze is heel zwak. Ze heeft tekort aan voedsel en ze is niet goed behandeld' hoor ik de dokter zeggen.
Ik hoor hoe Nico kwaad gromt en dat de dokter vlug wegstapt.
Ik wil hem geruststellen en zeggen dat alles in orde komt maar ik kan het niet.
Nee, want ik ben te zwak. Ik ben een zwakkeling.
Wie wilt nou een zwakkeling als mate? Juist ja, niemand.
----
Ik wil jullie even bedanken! Want ik sta namelijk op 11 bij weerwolf verhalen. Ik had nooit gedacht dat ik zo ver kon komen. Dankjewel iedereen.(Ik weet dat het niet klopt van hoeveel hoofdstukken ik heb gepubliceerd want hij blijft maar op 7 staan, sorry!)
-
VERBETERD
JE LEEST
You're My Mate (Voltooid)
Werewolf~~Aan het herschrijven, dus ik haal fouten eruit. Als je nog steeds fouten ziet, mag je dat mij gerust laten weten~~ Hallo, ik ben Anabella en ik ben 16jaar. Ik ben op school niet zo populair, eerder het pispaaltje voor Bram. Ik heb ook een broer Je...