Pov Anabella
'Ik wil dat jullie nu in jullie wolvenvorm gaan veranderen.' Zegt ze.Ik knipper een paar keer met mijn ogen. 'Excuseer' vraagt Nico. 'Je hoorde me wel' zegt ze. Ik zie da Nico wilt veranderen.
'Wacht' roep ik. Vragend kijken ze me aan maar Maria een tikkeltje geïrriteerd. 'Als we veranderen mogen we direct weer vertrekken' zeg ik.
Iets in me zegt dat ik haar niet kan vertrouwen. Binnenmonds vloekt ze. 'Tuurlijk' zegt ze nonchalant. Ik knijp mijn ogen samen. 'Zweer het.' Zeg ik.
Als je iets zweert en het vervolgens niet doet neemt de wolvengodin wraak.
Ze slikt en zucht. 'Best' mompelt ze. Ik knik en sta recht en Nico volgt mijn voorbeeld.
We nemen wat afstand en veranderen. Maria komt wat dichter en inspecteert ons. Nu ik goed kijk heeft Nico ook zilvere lijnen, maar daarvoor moet je al goed kijken.
Ze knikt en we veranderen terug. Nico pakt meteen mijn hand vast. 'Nou, doei.' Zegt Nico en stapt met mij naar de deur.
Ze wilt nog wat zeggen maar Nico heeft de deur al dicht gedaan. 'Wat was dat allemaal' vraagt hij verward.
Ook ik ben wat verward. 'Kom naar het bos' zegt die ene stem weer. Deze keer trek ik Nico mee.
We gaan naar het bos en ik zie Thomas staan. 'Huh.. ben.. stem... jij..' hakkel ik. Hij grijnst. 'Ja ik ben die stem in je hoofd.' Zegt hij.
'Maar waarom?' vraag ik. 'Kijk ik wil een deal maken eerst.' Zegt hij.
Met opgetrokken wenkbrauwen kijken we hem aan. 'Vertel' zegt Nico.
'Ik mag bij jullie komen wonen en ik vertel alles wat je wilt weten. Echt alles' zegt hij.
'En waarom kan je niet hier blijven' vraag ik. 'Omdat ik geheime informatie ga zeggen en al iemand dat doet word die buitengezet.' Zegt hij en haalt zijn schouders op.
Ik kijk Nico en en na even twijfelen knikt hij kort. 'Goed' zeg ik.
Op ons gemakje gaan we door het bos naar het roedelhuis. 'Ergens waar niemand ons kan horen' zei Thomas nog.
Als we er zijn gaan we naar de werkkamer van Nico en gaan daar zitten.
'Goed, vertel ons alles' zeg ik en Nico knikt instemmend.
--
Einde is in zicht!!
JE LEEST
You're My Mate (Voltooid)
Werewolf~~Aan het herschrijven, dus ik haal fouten eruit. Als je nog steeds fouten ziet, mag je dat mij gerust laten weten~~ Hallo, ik ben Anabella en ik ben 16jaar. Ik ben op school niet zo populair, eerder het pispaaltje voor Bram. Ik heb ook een broer Je...