28

2.2K 110 2
                                    

Pov Anabella

Vlug draai ik me om en zie tot mijn opluchting dat er enkel iemand gevallen is. Ik stap naar het kleine jongetje toe en hurk bij hem neer.

'Hee kleine jongen, waar heb je pijn' vraag ik lief. 'Aan mijn knie' snikt hij. 'Kom is zal meegaan tot de dokter oké?' vraag ik.

Hij knikt en ik help hem recht. 'Kan je stappen' vraag ik waarop hij knikt. Samen stappen we naar de dokter.

Eenmaal daar ontsmet de dokter de wonde en doet er een pleister op. 'Het zal wel vlug genezen jongen' stelt de dokter hem gerust.

De deur gaat open en er staat een vrouw van rond de twintig. 'Oh Vincent ik was zo bezorgd' zegt ze en knuffelt de jongen die dus Vincent heet.

'Sorry mama, maar ik was gevallen. Luna heeft me geholpen' zegt hij en wijst me aan.

Pas dan ziet de vrouw mij en groet ze mij. 'Heel erg bedankt dat u mijn zoontje geholpen hebt'.

'Graag gedaan' zeg ik maar. Ik besluit om weer naar het roedelhuis te gaan. Op mijn gemakje stap ik er naartoe.

Als ik er ben wil ik graag even douchen en daarna te gaan slapen. Ik pak mijn spullen en vertrek richting de douche.

Nicolas heb ik nog niet gezien, die zal wel nog aan het werken zijn. Ik zet de douche aan en als hij al lekker warm is, stap ik eronder.

Meteen laat ik me ontspannen. Als ik klaar ben met douchen droog ik me af en doe vers ondergoed aan.

En weer als ik mijn pyjama wil aandoen, ligt Nico zijn t-shirt er. Glimlachend doe ik hem aan en ga vlug mijn tanden nog eens poetsen.

Als ik met alles klaar ben doe ik de deur open en zie meteen hem daar liggen. Hij glimlacht en doet teken dat ik bij hem moet liggen.

Ik ga naast hem liggen en vrijwel meteen slaat hij zijn arm om me heen. 'Hoe vind je het hier al' vraagt hij.

'Echt als super leuk. Bedankt dat ik bij je mag wonen'  zeg ik zacht. 'Is toch niets want één, als mates is het eigenlijk vanzelfsprekend en twee ik wou het zelf graag' zegt hij.

Ik antwoord niet want ik voel me te moe. 'Ga maar slapen. Truste' hoor ik hem zeggen.

'Truste' mompel ik terug. Ik leg me wat beter en val langzaam in slaap met een naar gevoel dat ik maar negeer. 

You're My Mate (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu