Pov Anabella
Meteen kijk ik rond. 'Hoorde je dat ook?' Fluister ik. Verward schud hij zijn hoofd. 'Nee wat dan?' Vraagt hij.'Iemand zegt soms dingen tegen me' zeg ik wat afwezig. Hij trekt me in een knuffel en zuchtend sluit ik mijn ogen.
'Ik moet verder werken, Wout mindlinkte me net' zegt hij zuchtend.
Ik knik en stel me recht, hij staat ook recht en neemt kort afscheid. Ik besluit om nog maar eens naar de bibliotheek te gaan.
Neuriënd stap ik eerst naar het winkeltje en bestel chocomelk. Nog steeds neuriënd stap ik naar de bibliotheek.
Ik pak hetzelfde boek als de vorige keer en nestel me in een zitzak in een hoek. Ik sla het boek voorzichtig open en begin te lezen.
Ik wil meer weten over die ene speciale wolf.
'De speciale witte wolf kwam in die tijd zelden voor. Nu heeft bijna elke Luna, de mate van een Alpha een witte vacht.
Op het eerste zicht kan je ze niet onderscheiden maar als je een eenmaal beter kijkt kan je ze prima onderscheiden.
Een Luna's vacht is gewoon wit. Dat zelden ook een andere kleur. De speciale wolf haar vacht is ook wit maar met z-...'
'Hee, jij ook hier' vraagt Sam. Verbaasd kijk ik op. 'Zou ik die vraag niet aan jou moeten stellen' vraag ik grinnikend.
Hij rolt zijn ogen en ploft naast me neer. 'Wat lees je' vraagt hij. Ik laat hem de kaft zien. 'Oh zo een boek' zegt hij verwonderd en verbaast.
'Ja op één of andere manier intresseert het me echt' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Ik hoop ooit zo één te zien' zegt hij.
Ik knik instemmend. 'Wil ik ook wel zien' zeg ik en bekijk het boek. Ik leun wat achterover. 'Heb jij je mate al eigenlijk' vraag ik.
Ik besef nu pas hoe weinig ik al met hem gepraat heb. 'Nope' zegt hij en ik hoor de teleurstelling duidelijk.
'Hee je vind haar wel. Het zal het wachten waard zijn' zeg ik en leg mijn hand op zijn schouder als teken van bemoediging. Hij glimlacht en ik laat mijn hand weer op mijn schoot vallen.
Ik haal mijn gsm en oortjes boven en steek hem in. Ik bied een oortje aan die hij aanneemt en zelf stop ik er ook één mijn oor.
Ik ga naar mijn playlist en zet 'Lions In The Wild van Martin Garrix & Third Party' op. Verbaast kijk hij mij aan.
Ik grinnik en sluit mijn ogen.
'Nu het nog kan.'
JE LEEST
You're My Mate (Voltooid)
Werewolf~~Aan het herschrijven, dus ik haal fouten eruit. Als je nog steeds fouten ziet, mag je dat mij gerust laten weten~~ Hallo, ik ben Anabella en ik ben 16jaar. Ik ben op school niet zo populair, eerder het pispaaltje voor Bram. Ik heb ook een broer Je...