Pov Anabella
Over een uurtje is het zo ver. 'Ik ga alvast in de douche' zeg ik tegen Sara.Ze wou me helpen opmaken. Ze knikt en ik ga vlug onder de douche.
Na een kwartiertje ben ik klaar en droog me af. Ik doe ondergoed aan en daarne mijn kleedje.
Als ik klaar ben ga ik mijn slaapkamer binnen. Ze staat al klaar om mijn haar te krullen.
Ik ga op de stoel zitten en meteen begint ze. Als make-up heb ik enkel mascara.
Ik ben echt niet voor make-up. Uiteindelijk heb ik nog 10 minuten.
Ik doe nog vlug mijn schoenen uit en samen gaan we naar beneden.
Daar aangekomen gaan we naar de zijkant van het podium.
Niemand kan ons zien maar wij hun wel.
Na een aantal minuutjes gaat Nico het podium op. Meteen is het stil.
'Dames en heren zoals sommigen misschien al weten heb ik mijn mate gevonden' zegt hij.
Er klinkt geroezemoes. 'Stilte' roept hij. Meteen is het stil. Sara schud zuchtend haar hoofd.
'Dus dat betekent ook dat jullie een Luna hebben.' Praat hij verder. Een enthousiaste gemompel vult mijn oren.
'Dan ga ik haar nu aan jullie voorstellen' zegt hij en loopt naar me toe.
'Waw je ziet er prachtig uit' zegt hij met grote ogen. Een beetje verlegen glimlach ik.
Hij pakt mijn hand en trekt me mee. Bijna meteen kijkt iedereen me aan.
Wel wat ongemakkelijk als je het mij vraagt. 'Goed dan gaan we het nu plechtig doen' zegt hij.
Hij pakt mijn handen vast. Oke dit had Sara me gezegd. Ik moet gewoon nazeggen.
'Spreek me na. Ik Anabella Alistair' zegt hij.
'Ik Anabella Alistair' zeg ik hem na.
'Beloof om de taak als Luna' zegt hij weer. Ik zeg hem na.
'Op mij te nemen en serieus te nemen' weer zeg ik hem na.
Dan volgen er nog een paar zinnen die ik netjes na zeg.
'Buig voor jullie nieuwe Luna Anabella' roept Nico.
Iedereen buigt en geeft daarna een applaus.
Ik ben nu officieel een Luna!
JE LEEST
You're My Mate (Voltooid)
Werewolf~~Aan het herschrijven, dus ik haal fouten eruit. Als je nog steeds fouten ziet, mag je dat mij gerust laten weten~~ Hallo, ik ben Anabella en ik ben 16jaar. Ik ben op school niet zo populair, eerder het pispaaltje voor Bram. Ik heb ook een broer Je...