25

2.3K 100 14
                                    

Pov Nicolas.
Glimlachende knikt ze. 'Ja graag' zegt ze. Opgelucht haal ik adem.

Ik druk mijn lippen op de hare en knuffel haar.

'Om 3 uur stel ik je voor als Luna' zeg ik. Ik zie dat ze zenuwachtig word en nerveus knikt ze.

'Hee niet zenuwachtig zijn, alles komt goed' sus ik haar. 'Maar stel dat ze me niet mogen?' Vraagt ze.

Ik schud mijn hoofd. 'Iedereen zal je mogen' zeg ik geruststellend.

Twijfelachtig knikt ze. 'Kom we zullen terug gaan. Kan ik nog even werken en jij nog eens oefenen ofzo' zeg ik.

Ze knikt en samen lopen we hand in hand terug naar het roedelhuis.

Ik hoop zo dat er niets ergs gebeurd als ze Luna word.

Je weet nooit of iemand het doorverteld aan andere roedels en zo mijn zwakke plek dan weten.

Ja ze is mijn zwakke plek. Als we aankomen gaat Ana naar Sara en ga ik naar mijn bureau.

Daar doe ik nog wat taken. 'Alpha kom naar buiten er zijn rogues gesignaleerd in het Westen' zegt Daniël via de mindelink.

Meteen ga ik naar buiten richting het westen. Ik volg Daniëls geur.

Ik verander in mijn wolf en ren zo vlug ik kan naar daar.

Ik zie 2 wolven van een andere roedel. Één van mijn vijanden.

Daniël en Wout houden ze in bedwang. Ik verander in mensenvorm met kleren aan nog.

'Verander' beveel ik. Eigenwijs blijven ze wolf. Ik knik naar Wout en hij bijt in de poot van de wolf.

Hij piept en nogmaals beveel ik om te veranderen. Deze keer doen ze het wel.

'Breng ze naar de kerkers en ondervraag hun. Als ze niet meewerken gebruik de nodige maatregelen.' Zeg ik tegen ze.

Ze knikken en trekken de rogues mee. Omdat het bijna middag is ga ik alvast naar binnen.

Ana en Sara zijn nergens te bekennen. Ik start een gesprek met mijn ouders en na een halfuur is iedereen er.

Vlug werp ik een blik op Ana. Haar hele gezicht is rood en aan haar gezicht te zien moet ze moeite doen om haar lach in te houden.

Hetzelfde geld voor Sara. Dan zie ik dat Sam nors voor zich uit kijkt.

Ik kan al bedenken wat er gaande is maar ik zwijg erover.

We eten ons middagmaal op en kletsen af en toe wat met elkaar.

Als we klaar zijn is het al 14:30 wat betekent nog anderhalf uur voor mijn mate eindelijk als Luna word voorgesteld.

----
VERBETERD

You're My Mate (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu