-SKIP-
Waktu rehat ..
"Wei .. Eun Na ah . Kau nak rehat mana ?" Soal Kei sambil menutup pintu kelas dari dalam . Dia mahu rehat di dalam kelas . Pintu kelas ditutup untuk mengelakkan pengawas tangkap pelajar yang duduk di dalam kelas time rehat .
"Entah la .. Aku bawa bekal ." Kataku . Aku berdiri di koridor kelas .
Saje nak ambil udara yang segar . Selepas tu aku memandang ke bawah bangunan kemudian aku memandang ke bangunan di hadapan aku . Dari jauh aku ternampak Sehun dan kawan-kawannya berjalan ke tangga untuk turun ke kantin .
Sehun melambai tangan kat aku ! Ya !! Is he crazy ?! Kalau orang lain perasan macam mana ? Aku terkejut beruk lalu terus kelam-kabut masuk ke dalam kelas balik . Kei yang sedang makan bekalan makanannya memandang aku dengan pelik .
"Ya .. waeirae ?" Soal Kei .
Aku mengambil bekal aku dan duduk di sebelahnya .
"Nothing .." Balasku dengan muka yang terasa panas .
"Okay .. Tapi kalau nak cerita , cerita je lah kat aku ." Kata Kei .
"Eo .. ok ." Jawabku .
-SEHUN POV'S-
Aku tersenyum bila nampak Eun Na kelam-kabut masuk ke dalam kelasnya . Mesti dia akan marah kat aku nanti . But , she is cute ! Her action when I waved at her that made her panic and ran away , absolutely looked very cute in my eyes .
"Ya . Sehun ah !" Lengan aku disiku oleh Kim Jong In or Kai .
"Mwo ?" Jawabku .
"Kau lambai kat sapa tadi ?" Soalnya .
"Mana ada aku lambai kat orang tadi . Ni binatang kecil ni . Asyik terbang kat depan aku je .. Aku halau lah dengan tangan aku . Waeyo ?" Jawabku dengan selamba .
Memang aku patut terima anugerah pelakon lelaki terbaik lah ! Hehehe .. perasan pulak .
"Ohh .. iye ke ? Aku ingatkan kau lambai kat Park Eun Na , yeoja yang paling cantik dan cute kat sekolah kita ni . Tadi kan dia ada keluar lepas tu tiba-tiba dia masuk kelas balik ." Terang Kai tanpa dipinta .
"She is my fiancé , okay ! Soon we'll be husband and wife ." Kataku di dalam hati .
"Sebenarnya , aku ada perasaan suka kat Park Eun Na ." Jelas Kai .
Kenyataannya tu membuatkan aku terkejut . Wajah Kai dipandang dengan serius .
"Iye ! Aku suka kat dia . Jangan lah pandang aku macam tu .. Macam salah pulak aku nak suka dia ." Kata Kai .
"Memang pun ! Dia hak aku !!" Kalau boleh aku nak cakap macam tu tapi nanti bocor pulak rahsia aku dengan Eun Na . "Aku rasa kan .. baik kau jangan suka Park Eun Na ." Kataku sambil menyedut air sirap .
"Waeyo ? Dia dah berpunya ke ?!" Tembak Kai .
"Ne .." Oops! Terlepas cakap pulak ..
Aku menutup mulut sendiri . Kai memandang ke arah aku dengan serius .
"Really ? Who's that jerk man ? I want to punch his face because he had taken my Eun Na ." Kai menggenggam penumbuknya .
Aii .. Berani kau nak tumbuk aku ? Kau cakap Eun Na tu kau punya ?! Ya ! She's mine forever ! Aku memarahi Kai di dalam hati .
"Entah lah .. Hari tu aku ada nampak ada sorang namja ni peluk Eun Na . Eun Na pun peluk namja tu balik . Sweet je aku tengok diorang .. Maybe namja tu couple dengan Eun Na ." Tipuku .
Sorry , friend ! Aku terpaksa tipu kau . Takkan aku nak cakap yang aku dengan Eun Na dah bertunang and akan berkahwin tak lama lagi ? Aku mintak maaf tau . Dah sampai masanya nanti aku akan beritahu kau , Jong In ah .
YOU ARE READING
appear in my life + oh sehun [✔]
Random++"Cute girl.. Don't worry. I won't take your first kiss here. But, I just want you to know that you're going to be mine soon." "Yah! Apa yang kau buat ni?!" "Kenapa? Takkan nak pegang rambut tunang sendiri pun salah?"++ ✨start - 160529 ✨end - 17031...