33. Communicate With Kenit

1K 69 0
                                    

Malam tu . Kami duduk di rumah omma dan appa aku dulu sebelum berpindah masuk rumah parents Sehun lusa . Aku masuk ke dalam bilik ku . Kenit setia duduk di atas katil . Tengah menjilat badannya.

"Kenit ~" Landing sebelah Kenit dengan dress wedding masih tersarung di badan . Cuma veil dan accessories atas kepala dah hilang .

Kenit bangun bagaikan memberi ruang untuk aku baring kemudian dia naik ke atas ku . Atas dada aku lebih tepatnya . Terasa lembutnya leher aku kerana bulu tebal si Kenit menyapa kulit ku .

Sehun bertemu dengan kawan-kawannya . Agaknya tengah malam nanti or awal pagi baru balik .

"Kenit .. Nanti kau nak tidur mana ? Kalau nak tidur sebelah noona nanti Sehun hyung tidur sebelah . What if .. kau tidur kat lapik kaki ? Nak tak ?" Aku berkata sambil membelai Kenit .

Bagaikan dia faham kata-kata ku . Kenit terus bangun dan turun dari katil ke lapik kaki di hadapan pintu bilik air . Landing terus . Aku yang tengok ni pun terkejut .

"Wahh .. You're really understand me . Good boy !" Puji ku .

Aku bangun untuk mandi . Wedding dress aku gantung supaya omma hantar ke dobi esok . Selepas berpakaian lengkap , aku terus naik atas katil . Lampu bilik ditutup dan hanya lampu tidur menerangi bilik ini .

"Fighting tau malam ni ." "She's mean .. fighting for your first night with your husband ." Kata-kata Namjoo dan Yura tadi terngiai-ngiai kembali di dalam otak ku .

Terus membahang muka ku ! Tangan menutup muka .

"Ahh ! Malu gila ! Tak senonoh betul diorang tu .." Ujar ku sendirian .

"Thank god because Sehun went out with his friends this night ." Ujar ku lagi .

Selamat aku . Kata ku dalam hati . Aku menghembuskan nafas lega . Malas aku nak fikir . Lebih baik aku tidur . Mata di pejam . Welcome to dreamland ..

appear in my life + oh sehun [✔]Where stories live. Discover now