-SKIP-
Setelah beberapa jam perjalanan , akhirnya kami sampai di villa keluarga ku . Aku mengambil sangkar Kenit dan letaknya di hadapan pintu utama villa .
"Sehun . Mana kunci villa ?" Soalku .
"Jakkaman ." Ujarnya .
Sehun meletakkan bagasi kami dan tangan kanan menyeluk ke dalam poket jeans nya . Gugusan kunci villa dikeluarkan dan diberi kepada ku . Aku membuka pintu villa .
"Wahh .. Bersih je villa ni . Appa upah orang untuk jaga villa ni ke ?" Soalku kepada diri sendiri .
Aku melepaskan Kenit . Terus Kenit berlari-lari sekeliling villa . Aku hanya tersenyum melihat perangai Kenit yang satu tu . Kucing jakun memang macam tu . Bila dah penat conform baring tengah jalan .
"Haih .. Kenit ah . Kita akan duduk sini sepanjang cuti sekolah . Ingat ! Jangan merayau merata-rata tau ." Aku mencuit hidung Kenit .
"Meow ~" Kenit menjawab .
Aku tersenyum . Aku memandang ke luar tingkap . Hujan lebat . Now , nak buat apa ? Nak tengok televisyen tak boleh . Siaran tak ada sebab hujan . Ahh ! Bosan lah .
"Nyanyi lah ." Kataku .
Music Player di dalam cell phone dibuka . Music dimainkan .
"Maeil maeil bwado nan deo johajyo~ Dubeon sebeon naui boreul kkojibeo bwado . Machi dreaming dreaming kkumeul kkuneun deut saenggangman haedo nan misoga ~" Aku menyanyi sambil menari .
"Mr.Chu~ ipsul wie Chu~ dalkomhage Chu~ onmome nan himi pullyeo . Nae mam heundeul heundeureo nal heundeureonwayo~ I'm falling falling for your love . Hey you~ ipsul wie Chu~ everyday with you~ neol bomyeon nae nuni gamgyeo. Mollae saljjak dagawa tto kiseuhaejullae. Nae kkumgyeol gateun neon namaui Mr.Chu~" Sambung ku .
Tiba-tiba ..
Chupp !
Aku memandang ke sebelah . Sehun senyum . Aku mengelap kesan ciuman dia di pipi ku tadi .
"Is that person named 'Mr.Chu' is me ?" Soalnya . Senyumannya masih tidak lekang dari bibir .
Aku mencebik .
"Aniyo . Perasan ." Kataku .
Aku duduk di sofa . Botol air mineral dibuka dan aku meneguknya dengan perlahan . Peluh di dahi ku kesat . Sehun duduk di sebelahku .
"Comel lah masa kau menari tadi . Rasa nak peluk je ." Kata Sehun .
Aku memandang ke arahnya .
"Eee !" Aku menjauhi dia .
Sehun tergelak . Aku bangun . Sehun menyambar tanganku .
"Kau nak pergi mana ?" Soalnya .
"Mandi . Wae ? Nak ikut ?" Soalku .
"Nak !" Dia tersengih .
"In your dream ! Eee .. Sah kau ni memang byuntae !" Kataku .
Aku merentap tanganku . Kaki ku terus ke tangga .
YOU ARE READING
appear in my life + oh sehun [✔]
Random++"Cute girl.. Don't worry. I won't take your first kiss here. But, I just want you to know that you're going to be mine soon." "Yah! Apa yang kau buat ni?!" "Kenapa? Takkan nak pegang rambut tunang sendiri pun salah?"++ ✨start - 160529 ✨end - 17031...