-SKIP-
"Do you , Oh Sehun takes Park Eun Na as your mate for the rest of your life ?"
"Yes , I do ." Dia memegang erat tangan ku .
"Do you , Park Eun Na takes Oh Sehun as your mate for the rest of your life ?"
"Yes , I do ." Aku merenung ke dalam mata Sehun .
"Now , I pronouns you as husband and wife . You may kiss the bride ."
He's smile . Dia mendekati ku dan mendekatkan mukanya ke muka ku . Aku memejam mata . His lips kiss my forehead . And then , I hear people clapping . Slowly I open up my eyes . I sees his smile .
"Thank you ." Ucap nya .
"Oh Sehun ssi . Do you have ring to give to your wife ?"
"Oh ! I almost forgot . Sorry ." Menyeluk poket tuxedo dan mengeluarkan sebentuk cincin emas putih .
Tangan ku diambilnya dan jari manis ku disarungkan cincin . Muat .
"Let's go ." He says .
Kami berjumpa dengan ahli keluarga . Eunji dah tersenyum-senyum memandang ku .
"Congratulation !" Omma memeluk ku .
"Thank you , omma ." Senyum .
Aku berjumpa dengan keluarga baharu ku . Keluarga Sehun .
"Welcome to this family , Eun Na ah ." Omma Eum Jung turut memeluk ku .
"Thank you , omma ." Jawabku .
Omma Eum Jung merungkaikan pelukan .
"Omma tak boleh peluk Eun Na lama-lama . Nanti ada orang tu jealous ." Sindir omma Eum Jung .
Aku tersengih . Aku mengerti maksud omma . Aku menjeling orang yang dimaksudkan di sebelah .
"Ish ! Omma ni .. Mana ada Sehun jealous . Takkan dengan omma sendiri pun nak jealous ." Dia memeluk pinggang ku .
Okay .. Aku mesti biasakan diri dengan tindakan Sehun . Dah tak boleh nak marah dia kalau dia pegang aku sesuka hati . Huhuhuhu .. (pouting)
"Iye lah tu .." Omma Eum Jung mencebik .
"Omma . Eun Na nak pergi sana sekejap ." Kata ku .
"Okay . Jangan lama-lama . Nanti orang ni rindu ." Omma sambung menyakat anaknya .
"Omma !" Omma tergelak . Aku tersenyum . Habis merah muka Sehun .
Aku menuju ke arah Eunji dan kawan-kawan ku yang aku jemput . Memang diorang terkejut beruk bila aku bagitahu yang aku nak kahwin .
"Hi girls !" Sapa ku .
"Eun Na ah !!" Balas mereka . Masing-masing sibuk mengucapkan tahniah buat ku .
"Eun Na ah . Kau ni secretive betul lah . Dengan aku pun kau rahsiakan hubungan kau dengan husband kau tu . Sampai hati tak nak bagitahu aku .." Namjoo mencebik .
"Eleh .. At least sekarang kau ada kat wedding aku kan ..?" Aku menjeling ke arah Namjoo .
Dia tersengih . Kei memeluk bahu ku .
"Ya .. Eun Na ah . Bila nak buat reception ? Aku jadi bride maid kau boleh ?" Mencelah .
"Ya ! Andwae . Aku dah offer diri dulu jadi bride maid dia ." Eunji membantah .
"Alah .." Kei mencebik .
"Aishh .. Jangan gaduh . Bride maid kan ada banyak . Korang boleh jadi bride maid aku ." Aku memeluk bahu Kei dan Eunji .
Wajah Kei bertukar ceria .
"Yes ! Eunji ah . Kita satu geng !" Ceria semacam .
Eunji pun turut ceria . Ai .. Macam kanak-kanak ribena pun ada diorang ni .
YOU ARE READING
appear in my life + oh sehun [✔]
Random++"Cute girl.. Don't worry. I won't take your first kiss here. But, I just want you to know that you're going to be mine soon." "Yah! Apa yang kau buat ni?!" "Kenapa? Takkan nak pegang rambut tunang sendiri pun salah?"++ ✨start - 160529 ✨end - 17031...