49. Couple ?

1K 68 3
                                    

Few months later ..

"Hey pregnant lady ." Aku menoleh ke belakang . Orang itu tersengih bersama seorang lagi di sebelahnya . Sweet je tengok dua makhluk ni . Siap pegang-pegang tangan lagi . Cuba teka sapa diorang tu .

"Eunji ah !" Aku memeluk Eunji dengan riangnya . Macam dah lama tak jumpa . Actually , it's quiet long time .. Since Eunji busy with her career . Jarang kitorang dapat bersua muka . Skype je yang termampu .

"Eunji je ? Aku ni tak nak peluk ?" Orang di sebelah Eunji mencelah .

"Nak jugak ke ? Meh sini ..!" Mendepakan tangan . Orang tu pun sengih .

Tiba-tiba ada seseorang menolak kepala namja tu dengan kasar . Terdorong ke belakang namja tu .

"Ya ! Sehun ah !!!" Jerit Kai .

"Suka hati kau je nak peluk wife aku . Peluk lah Eunji kau tu !" Kata Sehun dengan geram . Aku tergelak melihat Sehun dengan Kai . Kai mencebik . Sehun menjeling tajam .

"Kau ingat comel ? Macam beruk tua kau tahu tak ?!" Kata Sehun .

"Beruk tua ?! Honey .. tengok Sehun tu . Dia panggil oppa beruk tua .." Mengadu kat Eunji sambil menarik-narik tangan Eunji dengan manja . Pff . Sebijik macam budak-budak !

"Honey ? Hahahahahaha !!" Aku gelak . Eunji mencubit lengan ku .

"Ouchh ! Ya !" Marah .

"Salah ke dia nak panggil aku 'honey' ? We're officially a couple , okay !" Ujar Eunji .

"Omo ! Jinjja ?! Since when you guys be a couple ..?" Interesting with Eunji explaination .

"Since 2 months ago .." Poker face .

"Ya .. Excited lah sikit . Bukannya nak cerita kat aku . Sampai hati !" Turn around and fold arms . Merajuk .

"Alolololo .. Jangan lah merajuk . Aku tak nak lah kacau sweet moment kau dengan Sehun . Tapi sekarang kau dah tahu kan ??" Pujuk Eunji .

"Wait .. wait . Eun Na ah . Can I ask you something ?" Aku memandang muka Eunji yang sudah berkerut .

"Wae ?"

"Kenapa perut kau ni besar semacam ? Dua kali ganda lebih besar dari pregnant lady yang normal ." Eunji memerhati perut ku . Aku tersengih .

"Eunji ah .. mianhae ." Ucap ku tiba-tiba . Mata Eunji terkebil-kebil .

"Why are you say sorry to me ?" Polos .

"Actually there were two . Not one . Or we call it twins . I'm pregnant a twins ." Kata-kata ku tu membuatkan Eunji terlopong . Amboi .. melebih sangat terkejutnya .

"Sehun .." Eunji dan Kai memandang Sehun dengan pandangan macam nak makan orang . Sehun yang tengah syok tenung cell phonenya terus mengangkatkan mukanya apabila namanya dipanggil . Riak muka Sehun berubah bila perasan Eunji dengan Kai pandang dia semacam .

"Asal korang pandang aku macam tu ??" Suara terketar-ketar . Sehun takut !

"You're so cool , my friend !!" Kai menepuk-nepuk belakang Sehun . Sehun terkebil-kebil . Tak tahu apa-apa .

"Cool apa ni ?" Soal Sehun .

"Tu .." Tunjuk kat perut ku . Aku pun tak faham apa yang Kai cuba sampaikan .

"Daebak . Twins ." Sambung Kai dengan sengihan gaya byuntae . My god ! Byuntae jugak ke Kai ni ?!! Sehun pulak senyum malu-malu kucing .

"Eunji ah .. Jom pergi tempat lain . Aku tak sanggup to stay here with those pervert men . Especially my own husband ." Ayat last tu aku bisik kat telinga Eunji . Eunji pulak seperti faham kata-kata aku terus menarik ku ke tempat lain . Ditinggalkan Sehun dengan Kai yang masih dalam topik byuntae diorang tu .

"Eunji ah . Kai miang tak dengan kau ?" Tiba-tiba soalan tu keluar dari mulut ku . Eunji terkejut lalu smirk ke arah ku .

"Setakat kiss dengan peluk-peluk je . Kenapa kau tanya aku soalan macam tu ? How's Sehun before you two get married ?" Smirk Eunji semakin melebar .

"Err .." Speechless .

"Don't worry , Eun Na ah . Just tell me . Bukan secara detail . Tak ingin aku nak dengar !" Eunji chuckled . Aku tersenyum .

"Kisses , hugs and even he was trying to do something to me !" Bisik je . Gila kau nak cakap kuat-kuat !!

"What ?! Eww .. That boy really such a pervert ! But now it's alright . You're his . And even now you're a pregnant lady . Of course Sehun made it , right ??" Aku terlopong . Kepala Eunji disiku ku .

"Who teach you all of this ?! Urghh .. I wish I can kill you .." Geram .

"Hahahahaha !! Chill , Mrs. Oh ." Ketawa .

Makin sakit hati ni . (-_-#)

"Jagi ~" Sehun duduk di sebelah ku . Aku senyum kepadanya .

"Do you need something ? I'll get it for you ." Ujar Sehun . Aku tersentuh dengan cara Sehun melayan aku . Caring plus sweet !

"Oppa tengok .. Princess Eun Na sedang dilayan oleh prince Sehun ! So sweet ~!" Eunji memandang ke arah kami berdua .

"Honey .. I know you're envy . But , I'm here to be your prince !" Kai sengih .

"Guys .. I think you two should get married . And be a lovey dovey couple like us !" Ujar Sehun . Aku mengangguk .

"He's right . Get married you guys ." Sambung ku .

Eunji dan Kai terdiam . Aku menoleh ke arah Sehun .

"Oppa . Can you buy me a bubble tea ? I'm craving for it .." Make an aegyo .

"Sure baby ." Sehun melangkah ke bubble tea shop .

~~~~~~~~~~~~

Author's Note:

Dah nak habis ff ni.. Keep supporting me, guys!

appear in my life + oh sehun [✔]Where stories live. Discover now