35. Mission To Get Up

1.1K 67 0
                                    

-SKIP-

-EUN NA POV'S-

Keesokan pagi . Aku membuka mata . Wajah Sehun begitu dekat dengan ku . Tangannya melingkari pinggang ku . Pergerakan aku terkunci ! Macam mana nak bangun ni ? Kejut ke tak payah ..? Hari ni hari cuti . Nanti Sehun marah pulak kalau kejutkan dia .

Ahh .. Senang je . Angkat tangan dia then bangun ! Tak susah pun . Hatiku berkata-kata . Aku mengalihkan tangan Sehun dari pinggang ku . But it's getting more worst ! Dia terus menarik ku ke dalam pelukan . Ahh !! Eotteohke ?! Omma .. Can you help me ..?

Ah ! I don't care ! I must wake him up . Tangan ku menggoncang lengan Sehun .

"Sehun .. Wake up . Let me go ." Ujarku .

"Hmm .. Sirheoyo ." Balas dia dalam mamai tidur .

"What ?! Sehun ah .. Please . I want to shower ." Aku terus menggoncang lengannya .

"Okay . Go ahead ." Balasnya .

"How can I get up if you still hugging me ?" Sakit hati bila dia masih memeluk ku .

"Then no need to get up . Stay with me ." Mengeratkan lagi pelukan .

"Oh Sehun .. Please . Let me go . I can't breathe !" Aku terjerit kecil .

Sehun merungkaikan pelukan . Dia terus membuka mata . Matanya merenung tepat ke muka ku .

"I'm sorry ." Ujarnya .

"It's okay . Continue your sleep if you want ." Aku turun dari katil .

"Where are you going ?" Soalnya sambil menggaru belakang kepala .

"Mandi . Why ?"

"Nak ikut .." Kelip-kelipkan mata .

"Tak boleh !" Aku terus menutup pintu bilik air .

"Hmm .." Keluh Sehun sebelum kembali menyambung tidur .

appear in my life + oh sehun [✔]Where stories live. Discover now