32. Congratulation!

1.2K 73 2
                                    

"Eun Na ah .. Congratulation ! Be happy with Sehun . Terkejut aku bila kau cakap yang kau akan berkahwin dengan Sehun ." Min Ah memulakan cerita .

"Hahahaha .. Kalau dah jodoh nak buat macam mana ..?" Balasku .

"Kyeolhun chukhahae , Eun Na ah !" Yura memegang tanganku .

"Gumabda , Yura ah .." Senyum .

"Ya .. Eun Na ah . Sehun propose kau eh ? Romantik tak dia time propose kau ?" Min Ah mencelah .

Propose ? Romantik ?! Byuntae ada lah . Aku cakap dalam hati .

"Err .. Entah lah ." Aku tak tahu nak jawab apa sebenarnya . Speechless .

"Alahh .. Malu nak cerita lah tu . Tak apa .. Kitorang anggap yang Sehun tu romantik gila time propose kau ." Min Ah tersenyum-senyum .

Kawan-kawan aku yang lain dah tergelak . You guys know nothing . It's more worst than you think . And I bet you don't want to hear it .

"Ya . Fighting tau malam ni ." Kata Namjoo . Yang lain dah gelak . Aku .. blur .

"Huh ? I don't get it ." Kataku .

"She's mean .. fighting for your first night with your husband ." Yura menjelaskan maksud kata-kata Namjoo tadi .

Krik .. krik .. Krik .. krik .. Otak tengah memproses . Dan .. Pap !

"Ahh ! Apayo .." Namjoo menggosok lengannya yang baru sahaja dipukul .

"Eeeww ! Where did you guys learned this topic ?!" Mencekak pinggang . Muka aku dah merah .

Ni kalau Sehun dengar mesti dia .. Eee ! Tak sanggup tengok muka dia ! Jeritku di dalam hati .

"Alahh . Relax . We all have grown up . It's a normal topic , Mrs. Oh Eun Na ." Kata Eunji sambil tersengih .

"Iye lah . Tapi jangan lah keluarkan topic tu ." Aku menundukkan kepala . Wajahku merah dan membahang .

"Okay .. okay . Kesian aku tengok kau ni . Dah . Change topic !" Ujar Kei .

Ketika sedang rancak berbual , tiba-tiba datang Sehun lalu memeluk bahu ku . Nasib baik bahu bukan pinggang . Aku melepaskan nafas lega .

"Hi girls ! How are you ? Enjoy with my lovely wife ?" Mesra .

"Lovely wife ..?!" Serentak diorang menyebut perkataan tu .

Diorang tergelak .

"Aww ~ So sweet !" Kata diorang . Masing-masing memegang pipi .

Ai .. Sabar je lah dengan diorang ni . Sakitnya hati .

"Ya . Sehun ah . What about your ex girlfriends ? Are they know about your wedding ?" Eunji menyoal .

"I don't know . Let them be . As long as they not disturb me and Eun Na's life , it's alright ." He wink at me .

And they saw it ! And again ..

"Aww ~ So sweet you newly-wed .." Diorang tergelak .

Argh ! Menyampahnya aku ! Aku buat tak peduli pasal kenyitan Sehun dan kata-kata kawan-kawan aku tadi .

"Ai .. Macam mana playboy macam kau ni boleh melekat dengan Eun Na ?" Soal Min Ah . Soalannya lebih kepada saja mengenakan Sehun .

"Because she had take away my heart from the first time we had met . Right , jagi ?" Dia memandang ke arah ku .

"Huh ?!" Aku terkejut .

"Sweet nya !" Yura dan Eunji dah menjerit kecil . Mujur jeritan mereka tidak menarik perhatian orang lain .

"So sekarang ni kau akan tinggalkan perangai playboy kau tu lah ?" Soal Eunji .

"Dah tu .. Takkan kau nak tengok Eun Na menangis teruk sebab husband dia ada keluar dengan yeoja lain ..? Kau nak Eun Na jadi macam tu ?!" Namjoo mencelah .

"Eh ! Mana ada .. Aku tanya je kot . Tak payah lah marah ." Eunji is pouting .

"Of course aku akan tinggalkan semua tu . I just need my lovely wife ." Ujar Sehun .

Aish . Dia buat lagi! Sakitnya hati ..!

appear in my life + oh sehun [✔]Where stories live. Discover now