19. Found Out

1.2K 91 0
                                    

-SKIP-

"Kau balik dulu . Aku ada hal ." Kata Sehun setelah selesai membayar harga barang .

"Okay .. But . Where are you going ?" Soal ku .

"Somewhere near . Don't worry about me ." He winked before he left .

And .. I have to grab a taxi to go back to the villa .

-SEHUN POV'S-

Di sebuah café berdekatan dengan supermarket . Aku melangkah ke arah namja tu . Kerusi ditarik dan aku melabuhkan punggung ku . Mata ku menikam tepat wajah namja di hadapan ku .

"Okay .. What is it ?" Aku memeluk tubuh .

"Why her ? Is it no more girls to you dated to ? Answer me ." Nada suara Kai jelas berubah .

"Why ? Is that wrong ? She's mine now . Don't you dare to take her from me ." Serius .

Meja ditepuk dengan kuat . Semua memandang ke arah kami .

"Yours ? Hahahahahaha ! Hilarious , Oh Sehun . As what ? Yeochin ?" Sinis .

"Nope . She's my fiancé . And soon we will get married ." Aku menjawab dengan penuh tenang .

Wajah Kai berubah masam .

"Why you did this to me ? You knew that I like her .. But now , you said that she is yours . What about me ?"

"Mianhae , chingu ya .. Jinjjayo mianhae . I hope you will find someone else who is better than Eun Na ." Kataku .

Aku bangun . Bahu Kai ku tepuk beberapa kali sebelum pergi .

-SKIP-

Petang tu baru aku pulang ke villa . Pintu utama aku tutup dengan perlahan . Kelibat Eun Na aku cari .

"Eun Na ah ? Park Eun Na ?" Panggil ku .

Tiada sahutan . Aku melangkah ke ruang tamu . Televisyen terbuka namun tiada siapa yang menontonnya . Aku mendekati sofa . Seperti yang aku jangkakan .

Eun Na sedang tidur dengan lena di sofa . Aku menyelak rambut yang menutupi wajah suci Eun Na . Aku senyum .

"You're so lucky because there is two persons liked you ." Kataku tanpa tersedar .

Aku bangun dan pergi dari situ .

-EUN NA POV'S-

Are those words are real ? There are two persons liked me ? Who are those persons ? Why I felt like this ? I felt happy but in the same time I'm sad .

Aku terdengar kata-kata Sehun . Actually .. I'm awaken . But I'm pretending to still asleep . I hope one of those persons will make me fall in love . That's my hope .

appear in my life + oh sehun [✔]Where stories live. Discover now